Iš Olstersto, Anglijos Vorvikšyro grafystės, kilusi šeima sumokėjo 1300 svarų – už juos iš Menorkos salos Mahono miesto į Birmingamą juos turėjo parskraidinti TUI skrydžių bendrovė.

Incidento aplinkybes aiškinasi civilinės aviacijos žinybos.

Apie nemalonią patirtį Taylorai papasakojo „BBB One“ programai „Rip of Britain: Holiday“.

Paula Taylor pasakoja, kad kartu su vyru ir dešimties metų dukrele birželį į oro uostą registruotis skrydžiui atvyko anksčiau, nes norėjo būti tikri, kad visa šeima sėdės kartu.

Jų vietos buvo 41 eilėje – D, E ir F. Jau įlipę į lėktuvą, britai pamatė, kad ten, kur turėtų būti jų vietos, nieko nėra. Šeima nerimastingai susižvalgė.

„Pasižiūrėjime vienas į kitą – negalėjome suprasti, kur dingo mūsų vietos“, – prisimena P. Taylor.

Kai sulipo visi keleiviai, paaiškėjo, kad liko neužimta tik viena vieta. Ji atiteko šeimos dukrai Brooke. Tėvai atsisėdo ant atlenkiamų sėdynių lėktuvo įgulos skyriuje.

Vos tik lėktuvas pakilo skrydžiui, įgula ėmė aktyviai nešioti maistą ir kitus daiktus, laikomus už minėtųjų sėdynių, tad britams teko sėstis tiesiog ant grindų ten, kur turėjo būti jų vietos. Prie tėvų prisėdo ir Brooke, nes nenorėjo sėdėti viena.

Šeima pasakoja, kad lėktuvo įgula jiems buvo labai dėkinga už kantrybę ir supratingumą.

P. Taylor kreipėsi į skrydžių bendrovę, kuri jos skundą išklausė ir galiausiai pasiūlė 30 svarų kompensaciją.

Kai šeima kreipėsi į „Rip Off Britain“, TUI sutiko kompensuoti jų bilietus ir pareiškė, jog šeima be bilietuose nurodytų vietų liko po paskutinę minutę įvykusių pasikeitimų – buvo pakeistas lėktuvas, turėjęs kitokį vietų išdėstymą. Bendrovė išreiškė apgailestavimą dėl susiklosčiusios situacijos ir patikino susisieksianti su šeima ir jos atsiprašysianti.

Remiantis civilinėmis aviacijos žinybomis, nors keleiviams tam tikromis sąlygomis ir leidžiama sėdėti įgulos vietoje, skrydžio metu jie negali likti be sėdimos vietos.