Jis pareiškė, kad kur įmanoma ketina atsikratyti imigrantų, ir žada nepadaryti mokamo įvažiavimo į Rusijos sostinės centrinę dalį, informuoja newsru.com.

S. Sobianinas: rusus priima į valytojus vietoje imigrantų

Kalbėdamas apie Maskvoje dirbančius imigrantus, S. Sobianinas pabrėžė, kad siekiant išsaugoti ekonomikos potencialą reikia pritraukti darbo rezervų iš išorės, tačiau ten, kur galima apsieiti be imigrantų darbo, reikia be jo ir apsieiti. Jis priminė apie 30 neorganizuotų turgų likvidavimą, po kurio žymiai mažėja imigrantų ir mažėja nusikaltimų.

Be to, Maskvos mero teigimu, kovojant su imigracija, buvo likviduota 10 tūkst. nestacionarių prekybos taškų ir legalizuotas 30 tūkst. turistų darbas, iš kurių du trečdaliai – kitų valstybių piliečiai.
Anot jo, šiuo metu Maskvoje steigiama kelių valymo organizacija, kurioje „daugiausia dirba maskviečiai ir Rusijos gyventojai“. 2014 m. S. Sobianinas pažadėjo pasiekti, jog komunalinio ūkio sistemoje dirbančių imigrantų sumažėtų trečdaliu.

„Labai tikiuosi, kad Maskva niekada netaps panaši į Seulą, Niujorką ar juo labiau Tokiją. Neduok Dieve! Maskva turi būti panaši į Maskvą. Tačiau sulig kiekviena diena miestas turi jaunėti, gražėti, tapti jaukesnis ir patogesnis gyventojams. Žinoma, neįmanoma visko padaryti iš karto – lydekai paliepus, man panorėjus. Tačiau darbų tempas, kurį užsibrėžėme ir kuriuo darbuojamės, labai spartus“, – pabrėžė Maskvos meras.

Apmokės automobilių statymą, bet ne įvažiavimą

Komentuodamas miesto transporto problemas, S. Sobianinas teigė, jog būtų veiksminga padaryti mokamas automobilių stovėjimo aikšteles miesto centre, nes, jo nuomone, žymiai sumažėtų automobilių centre, o visuomeninis transportas pasidarytų patrauklesnis.

„Nesuprantu, kas gero iš to, kad ne tik gatvė, bet šaligatviai buvo užgrūsti automobiliais? Tai didžiulis diskomfortas tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems. Galiausiai sostinė atsidūrė akligatvyje, įsivyravo chaosas, anarchija, <...> centrą tiesiog paralyžiavo. Neturėjome kito pasirinkimo, kaip tik padaryti centre mokamas automobilių stovėjimo aikšteles. Prisiėmėme atsakomybę ir priėmėme šį sprendimą“, – sakė Maskvos meras.

Jis pabrėžė, kad sprendimas išplėsti mokamų automobilių stovėjimo aikštelių zoną iki Sodų žiedo visiškai atitinka transporto problemų sprendimą Berlyne, Londone ir Niujorke. Jis pažadėjo nepadaryti įvažiavimo į Maskvos centrą mokamo, kaip yra didžiosios Britanijos sostinėje.

Primename, kad praėjusią savaitę Maskvos miesto rinkimų komitetas pritarė sumanymui surengti referendumą dėl mokamų automobilių stovėjimo aikštelių. Savanoriams reikia per 30 dienų surinkti mažiausiai 2 proc. rinkėjų parašų iniciatyvai paremti ir pateikti juos miesto dūmai. Mokamų automobilių stovėjimo aikštelių zona turi būti išplėsta iki gruodžio 25 d. O gruodžio 5 d. automobilio statymas Bulvaro žiedo zonoje pabrango iki 80 rublių (6,13 Lt) valandai.

Maskvos meras sakė žurnalistams, kad dirba po 10–12 valandų šešias dienas per savaitę ir laiko save ištvermingu žmogumi. O laisvu laiku jis žiūri laidas apie istoriją, geografiją, keliones, skaito Roberto Wilsono knygą „Kvantinė psichologija“.