Jo teigimu, apsukti arba atkabinti baržas būtų per ilgai užtrukę, tad jis su į pagalbą atplaukusio laivo „Arabella“ kapitono sutikimu nieko nedarė.

Liepos 10 d. Kazanės įmonei „Osnova – statybų ištekliai“ priklausantis vilkikas „Dunajskij 66“ plukdė dvi baržas ir praplaukė pro skęstantį motorlaivį „Bulgarija“. Vilkiko kapitonas tvirtino, kad norėjo suteikti pagalbą, bet jos neprireikė.

„Laivas iš tiesų 14.30 val. Maskvos laiku praplaukė pro Siukejevą su kroviniu dviejose baržose. Už 500 – 600 metrų nuo laivo briaunos matėsi sieliai, žmonių nesimatė. Priešais atplaukė motorlaivis „Arabella“, jam iki avarijos vietos buvo likę plaukti ne daugiau nei 15 min. „Dunajskij 66“ būtų išformavęs krovinį ir priplaukęs iki gelbėjimo plaustų daugiau nei per valandą.

„Dunajskij 66“ kapitonas sustabdė laivą ir paklausė „Arabellos“ kapitono, ką šis ketina daryti. Pastarasis pasakė, kad pagalbos nereikia, kadangi laivas ilgai plauktų iki plaustų.

Įmonės „Osnova – statybų ištekliai“ atstovai pabrėžė, kad nuo laivo „Dunajskij 66“ borto nesimatė „Bulgarijos“ skendimo vietos. Žinoma, įgulos nariai matė gelbėjimosi plaustus, tačiau ant jų nebuvo žmonių, tad nebuvo įmanoma įvertinti nelaimės masto, ir „Dunajskij 66“ praplaukė pro šalį.

Vilkikui apsisukti su baržomis nebuvo prasmės, pabrėžė įmonės atstovai. Taigi iš tiesų neaišku, ar „Dunajskij 66“ kapitonas kaltas, rašo „Moskovskij komsomolec“.

„Izvestije“ rašo, kad prieš trejus metus vilkikas „Dunajskij 66“ pateko į tragišką incidentą – praplaukė pro guminėje valtyje sėdėjusį žveją ir jis nuskendo. Tada kapitonas pasiaiškino, kad vyras valtyje snaudė ir negirdėjo jam siunčiamų signalų.