"Jeigu reikėtų pateikti palyginimą, pasakyčiau, kad jis vairavo autobusą kaip automobilį „Ferrari“, - Italijos laikraščiui „La Repubblica“ teigė vienas „Costa Concordia“ pareigūnų Martino Pellegrino.

Vėliau trečiadienį nuskendusiame laive turėtų prasidėti turto gelbėjimo darbai. Tuo tarpu viltys aptikti daugiau gyvų žmonių jau išblėso. Paieškos buvo sustabdytos anksti trečiadienį, kai laivas užslinko ant uolos. Iki šiol rasta 11 negyvų žmonių, o dar 24 laikomi dingusiais.

M. Pellegrino pasakojo, kad kapitonas F. Schettino buvo autoritaras ir vadovaudamas milžiniškam laineriui dažnai elgdavosi nelanksčiai.

Buvęs „Costa Concordia“ vadas ir kapitono kolega Mario Palombo teigė: „Visada turėjau abejonių dėl F.Schettino. Teisybė, jis buvo mano pavaduotojas, tačiau pernelyg energingas. Nutrūktgalvis. Ne kartą turėjau pastatyti jį į savo vietą“.

Pranešama, kad prieš mėnesį F.Schettino primygtinai liepė išplaukti iš Marselio, pučiant 60 mazgų (30,8 m/s) vėjams, nors tam prieštaravo jo darbuotojai. 

Tačiau kiti kolegos gynė kapitoną. Laivo darbuotoja Michele Miccio sakė, kad F.Schettino laineryje „Costa Concordia“ padarė „nuostabią karjerą“.

Kapitono sesuo Giulia Schettino skundėsi, kad jis nesąžiningai drabstomas purvais, ir tvirtino, kad jam pateikti kaltinimai dar nėra įrodyti.