"Mes norime atsitraukti nuo stereotipų "mafija, spageti, mama" ir sukurti šalies, vis labiau integruotos į globalizacijos paveiktą pasaulį, įvaizdį", - teigia projekto kūrėjai 28-erių metų Mattia Massa ir jo vaikystės draugė Valentina Versari.

Projekto idėją jaunuoliai pasiskolino iš Švedijos plėtros nacionalinės tarybos, šiuo metu analogiški projektai kuriami daugelyje šalių, tarp jų Ukrainoje, Pakistane, Naujojoje Zelandijoje. Pasak M. Massos, Italijos projektas nuo kitų projektų daugiausia skiriasi tuo, kad iniciatyvos imasi ne vyriausybė, o paprasti gyventojai Kas savaitę "Twitter" paskyroje "šeimininkaus" naujas žmogus.

Nors dauguma "Twitter" paskyros autorių yra iš Italijos, paskyroje bus bendraujama anglų kalba, nes norima, kad ji būtų lengviau pasiekiama.

"Mes esame įdomi tauta, tiek socialinių įgūdžių, tiek naujovių ar žmogiškųjų santykių prasme, bet kartais visa tai užgožia negatyvai, pavyzdžiui, su politika susiję įvykiai", - sako M. Massa.

"Mes turime teigiamų savybių, kurios iškyla virš įprastų klišių, tokių kaip geras maistas ir gražūs paminklai", - sako jis, nors pripažįsta, kad kai kurie stereotipai, kaip italų gestikuliavimas bendraujant ir nuolatinės kalbos apie maistą, išliko iki šių dienų.