„Techninė komisija preliminariai nustatė, kad abu lėktuvo varikliai veikė iki pat jo sudužimo atsitrenkus į žemę“, - cituojamas agentūros pašnekovas.

„RIA Novosti“ šaltinio duomenimis, vykdant tyrimą korpuso apledėjimas vertinamas kaip pagrindinė lėktuvo katastrofos versija.

Anksčiau leidinys „Life News“ pranešė, kad ATR-72 ekipažas prieš skrydį nusprendė lėktuvo nedengti skysčiu prieš apledėjimą. Kad tai nebuvo padaryta, pranešė ir „RIA Novosti“. Vis dėlto aviacijos ekspertas, kurio pavardė neskelbiama, agentūrai pareiškė, kad tai, jog lėktuvas nebuvo padengtas skysčiu nuo apledėjimo, negalėjo tapti pagrindine jo katastrofos priežastimi.

Kompanijos atstovas Davidas Vargasas laikraščiui „Marker“ pasakojo, kad apledėjimas nevertinamas kaip pagrindinė aviakatastrofos priežastis. Taip pat jis pabrėžė, kad naujuose lėktuvuose ATR-600 sparno konstrukcija patobulinta taip, kad apledėjimo rizika tampa minimali.

Būtent apledėjimas tapo dviejų didžiausių katastrofų ATR-72 istorijoje priežastimi. 2010 metų lapkričio 4 dieną šio modelio lėktuvas nukrito Kubos provincijoje Sankti Spirituse, o 1994 metų spalio 31 dieną – netoli Čikagos. Per abi katastrofas pareikalauta 68 gyvybių – žuvo visi lėktuve buvę žmonės.

Netoli Tiumenės įvykusią katastrofą tiriantis komitetas anksčiau pranešė, kad kaip pagrindinę versiją nagrinėja techninį gedimą, tačiau neatmetama ir pilotų ar tarnybų klaidos galimybė.

Sudužus lėktuvui žuvo 31 žmogus, tarp jų – visas ekipažas. Dvylika keleivių paguldyti į Tiumenės ligonines, jų būklė sunki.