Mažai vilčių rasti daugiau gyvų likusių žmonių tarp 14 nuo bėgių nulėkusių vagonų po avarijos, įvykusios sekmadienį Indijos šiaurinėje Utar Pradešo valstijoje, viename kaimiškame rajone.

„Tikrasis aukų skaičius bus dar didesnis. Bus sunki užduotis atpažinti visus žmones, ypač kurių kūnai buvo labai smarkiai sumaitoti", - naujienų agentūrai AFP sakė vienas vietos valdžios pareigūnas.

„Kol kas neturime tikslaus sužeistųjų skaičiaus. Gelbėjimo darbai tęsiasi“, - rajono policijos vadovas Zaki Ahmadas sakė AFP, kai darbininkai ardė labiausiai sulamdytus vagonus.

Manoma, kad šiuo traukiniu važiavo per 2 000 žmonių. Manoma, kad daug jų keliavo be rezervuotų vietų arba visai be bilietų, todėl tiksliai nustatyti keleivių skaičių neįmanoma.

„Sunku tiksliai pasakyti, kiek žmonių važiavo, bet tikrai daugiau kaip 2 000“, - sakė regioninės geležinkelių bendrovės atstovas.

Pirmadienį didelė minia susirinko nelaimės vietoje. Daugelis rausėsi išsibarsčiusiuose krepšiuose ir drabužiuose, vildamiesi rasti užuominų apie savo artimųjų likimą.

Nelaimė įvyko per Indijos vestuvių sezono įkarštį, o traukiniu važiavo mažiausiai vienų vestuvių dalyviai.

Vietos žiniasklaida nurodė, kad iš paliktų lagaminų buvo pabirę vestuviniai drabužiai, papuošalai ir kvietimai.

Šimtai sužeistųjų gydomi aplinkinėse ligoninėse - tarp jų daug vaikų, atsiskyrusių nuo artimųjų.

Policijos pareigūnai rodė vaikams žuvusiųjų nuotraukas, mėgindami nustatyti, kas jų tėvai.

Manoma, kad greitasis traukinys Indauras-Patna sudužo sekmadienį 3 val. 10 min. vietos (šeštadienį 23 val. 40 min. Lietuvos) laiku dėl lūžusio bėgio. Nuvirtę vagonai rėžėsi vieni į kitus, o daugelis buvo neatpažįstamai sulamdyti.

Indijos geležinkelių tinklas - vienas didžiausių pasaulyje. Traukiniai tebėra pagrindinė tolimojo susisiekimo priemonė šioje didžiulėje šalyje, bet geležinkeliai yra prastai finansuojami, o pražūtingos avarijos gana dažnos.

2012 metais paskelbtoje vyriausybės ataskaitoje sakoma, kad kasmet Indijos geležinkeliuose žūva beveik 15 tūkst. žmonių.

Pastaruoju metu vyriausybė pasirašė virtinę sutarčių su privačiomis bendrovėmis, kad būtų modernizuoti pasenę šalie geležinkelių tinklai.