Apie minėtuosius signalus sužinota tyrimo metu: sistemos pranešė apie pilotų kabinoje neva pakilusią temperatūrą bei viename iš lėktuvo tualetų suveikusį dūmų jutiklį. WSJ šaltinis teigia, kad sistemų signalai galėjo būti ir melagingi. Nepaisant to, kaip skelbia amerikiečių laikraštis, pilotai, ėmęsi prevencinių veiksmų, numatytų tam atvejui, kai suveikia dūmų jutiklis, galėjo „išjungti svarbiausias saugumo sistemas, tarp kurių ir automatinę skrydžio valdymo apsaugos sistemą“.

Kaip laikraščiui teigia ekspertai, panaši situacija fiksuota 2011 metų balandį, kai bendrovės „United Airlines“ lėktuve A320, išskridusiame iš Naujojo Orleano (Amerikos Luizianos valstijos), suveikė dūmų jutikliai, skelbia TASS. Vėliau lėktuvo pilotai pasakojo, kad, kai ėmėsi instrukcijose numatytų veiksmų, „liovėsi deramai veikę kai kurie elektroniniai lėktuvo prietaisai“, todėl orlaivis prarado ryšį su skrydžių kontrole. Laimei, tada pilotams pavyko lėktuvą laimingai ir saugiai nutupdyti, per incidentą niekas nenukentėjo.

Atlikę apžiūrą, specialistai nustatė, kad pranešimas apie gaisrą buvo melagingas. Bendrovė „Airbus“, gaminanti lėktuvus A320, po minėtojo incidento patvirtino, kad panašių atvejų pasitaikė ir kituose kompanijos orlaiviuose. „Airbus“ taip pat pažymėjo, kad naujuose lėktuvuose įrengti kokybiškesni ir patikimesni dūmų jutikliai, tačiau ir jie gali „sureaguoti į dulkes ar tam tikrus aerozolius“.

Kaip teigia WSJ, atsižvelgdami į šią informaciją, ekspertai labai rimtai svarsto tokią tragedijos priežasties versiją, nors kol kas neaišku, ar signalas apie galimą gaisrą Egipto skrydžių bendrovės lėktuve tikrai buvo melagingas.

Lėktuvas A320, skridęs iš Paryžiaus į Kairą, iš radarų ekranų dingo gegužės 19 dieną likus maždaug 35 minutėms iki nusileidimo Kairo oro uoste, vos įskridęs į Egipto oro erdvę. Lėktuve buvo 66 žmonės, tarp kurių 56 keleiviai iš 12 valstybių (įskaitant 30 egiptiečių ir 15 prancūzų).