Vienas keleivis britas, kuriam pavyko išgyventi šią tragediją, per kurią žuvo 15 žmonių, o dar 20 dingo, tokį pasiūlymą pavadino įžeidžiančiu.

Pranešama, kad mėgindama padėti išsigelbėjusiems keleiviams, nuskendusio laivo „Costa Concordia“ kompanija „Carnival“ kiekvieną dieną skambinėja keleiviams ir teiraujasi, ar jų nekankina košmarai ir bemiegės naktys.

Tačiau toks rūpestis atsigręžė prieš ją pačią, kai psichologai pareiškė, jog tokie klausimai gali dar labiau sustiprinti potrauminį stresą, užuot jį palengvinę.

Pasiūlymą su nuolaidomis būsimoms kelionėms pateikė kompanija „Costa Cruises“, kuri valdė lainerį „Concordia“ ir kuri priklauso „Carnival“ - didžiausiai pasaulyje kruizų operatorei.

„Costa Cruises“ taip pat išsiuntinėjo keleiviams laiškus, kuriuose paaiškino, kaip pareikšti pretenzijas dėl prarasto turto. Tuose laiškuose ji taip pat pasisiūlė kompensuoti visą tragiškai pasibaigusios kelionės kainą.

Teisininkai jau planuoja iškelti ieškinius šiai kompanijai tiek Jungtinėse Valstijose, tiek Italijoje. Teigiama, kad prie grupinės iniciatyvos jau prisijungė daugiau kaip 100 keleivių. Jie ketina reikalauti kompensacijų nuo 120 tūkst. iki 1,2 mln. eurų (nuo 416 tūkst. iki 4,1 mlrd. litų).

„Kompanija tiesiogiai nukentėjusiems keleiviams mėgina padaryti viską, ką gali“, - sakė „Costa Cruises“ atstovas spaudai. 

"Kompanija ne tik kompensuos kelionės kainą visiems keleiviams, bet ir pasiūlys 30 proc. nuolaidą būsimiems kruizams, jeigu jie norės likti lojalūs šiai kompanijai“, - pažymėjo jis.

Tačiau buvęs buhalteris, 63 metų Brianas Page`as iš Sautamptono pareiškė, jog „toks pasiūlymas yra juokingas ir įžeidžiantis“. 

„Aš jais labai nusivyliau. Jie visai nenori prisiimti atsakomybės. Vienintelis mūsų užnugaris yra atskiri teisiniai veiksmai“, - sakė jis.