Gaisras kilo penktadienį vidury nakties, kai netoli pietinio Bargunos rajono buvusiame laive daugelis iš 700 keleivių miegojo.

Gyvi likę žmonės dalijosi sukrečiančiomis istorijomis, kaip jiems teko šokti į Sugandos upę iš trijų denių kelto, kuris buvo pritaikytas gabenti tik 420 žmonių.

Dauguma aukų sudegė, o kiti žmonės bandydami išsigelbėti nuskendo šaltame vandenyje.

Kelto savininkas Humas Jalalas Sheikhas buvo suimtas pirmadienį, žurnalistams pranešė policijos atstovas. Išvakarėse teismas išdavė arešto orderį aštuoniems asmenims, įskaitant „Obhijaan 10“ kapitoną ir įgulos narius.

Jūrų policijos pareigūnas Mahbuburas Rahmanas nurodė, kad laive nebuvo tinkamų gesintuvų ir plūdrių gelbėjimos priemonių, galėjusių padėti išvengti didelės nelaimės upės viduryje.

„Kalbėjomės su gyvais likusiais žmonėmis, sakiusiais, kad kelto vairininkas beveik valandą tęsė laivo eigą, kai užsidegė jo mašinų skyrius“, – naujienų agentūrai AFP pranešė M. Rahmanas.

„Jei keltas būtų buvęs sustabdytas ir iškart išmetęs inkarą, galėjo būti išgelbėtos visos šios brangios žmonių gyvybės“, – pridūrė jis.

Pasak Bangladešo ekspertų, šioje Pietų Azijos šalyje įvyksta daug katastrofų jūroje dėl prastos techninės priežiūros, saugos normų nesilaikymo laivų statyklose ir perpildymo.

Rugpjūtį mažiausiai 21 žmogus žuvo, kai pilnutėlis laivelis susidūrė su smėlio prikrauta barža.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją