„Labai skaudu, labai nemalonu. Išėjau apsipylusi ašaromis“, - televizijai WSBTV apie savo patirtį pasakojo S. Sabet.

Kai minėtos televizijos reporterė grįžo su S. Sabet į tą pačią „Apple“ parduotuvę, darbuotojai dar kartą pakartojo, kad įmonė „Apple“ laikosi politikos nepardavinėti savo produktų iraniečiams.

WSBTV reporterė šį pokalbį įrašė į savo telefoną.

S. Sabet turi Jungtinių Valstijų pilietybę ir studijuoja Džordžijos universitete, tačiau kompiuterį „iPad“ norėjo nupirkti savo pusseserei, gyvenančiai Irane.

„Kai pasakiau, kad esu kilusi iš Irano, pardavėjas atsakė, kad negali parduoti man kompiuterio, nes mūsų šalių santykiai labai blogi“, - skundėsi S. Sabet.

Darbuotojas parodė moterims „Apple“ korporacinės politikos nuostatas dėl produkcijos eksporto, kuriose rašoma:

„JAV taiko visišką embargą Kubai, Iranui, Šiaurės Korėjai, Sudanui ir Sirijai. Tiesiogiai ar netiesiogiai eksportuoti, parduoti ar tiekti „Apple“ prekes, programas, technologijas ar paslaugas iš Jungtinių Valstijų ar per JAV pilietį, nesvarbu, kur jis bebūtų, yra griežtai draudžiama. Šis draudimas galioja bet kuriam „Apple“ padaliniui ir bet kuriam padalinio darbuotojui visame pasaulyje“.

Po šio incidento Amerikos ir islamo santykių taryba išplatino pranešimą spaudai, kuriame paragino „Apple“ pakeisti savo nuostatas dėl prekių pardavimo iraniečiams.

„Apple“ turi peržiūrėti savo politiką ir užtikrinti, kad jų klientai nebūtų diskriminuojami dėl religijos, tautybės ar nacionalinės kilmės, - rašė tarybos direktorius Nihadas Awadas. – Jei šie „Apple“ darbuotojų veiksmai atspindi įmonės politiką, tokią politiką reikia keisti, o darbuotojus – instruktuoti iš naujo“.

S. Sabet teigė vėliau paskambinusi „Apple“ padaliniui ryšiams su klientais, kurio darbuotojas atsiprašė ir pasakė, kad ji galėsianti įsigyti „iPad“ internetu.