Taisyklės skiriasi

Anot VVTAT, tarnyba nuolat sulaukia vartotojų skundų ir paklausimų dėl vartojimo prekių grąžinimo, tačiau dažniausiai po didžiųjų išpardavimų bei šventinio laikotarpio skundų bei prašymų padaugėja. Vartotojai kreipiasi, nes kyla klausimų dėl kokybiškų prekių, pirktų tiek fizinėse parduotuvėse, tiek internetu, grąžinimo. Teiraujamasi ir dėl kokybiškų prekių, dovanų kuponų grąžinimo. Sulaukiama daugiau skundų dėl pavėluoto pristatymo arba prekės nepristatymo, kai prekė pirkta nuotoliniu būdu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)