Hipodromo gatvėje esančiame daugiabutyje Kaune dalis gyventojų nuo sekmadienio neturi šilto vandens.

„Gyvatukas šaltas, ledinis. Niekas nepasikeitė nuo to momento, kai pirmadienį pradėjome skambinti“, – LNK žinioms sakė namo gyventoja Liudmila Garagataja.

Moteris pasakoja, kad iki pirmadienio dar turėjo kantrybės ir tarnybų nekvietė. Bet sulaukus savaitės pradžios niekas nepasikeitė.

„Nuo sekmadienio jau buvo kažkoks gedimas, avarija, nuo paties ryto iš viso vandens neturėjome, nei karšto, nei šalto. Po to po pietų atsirado, bet pas mus karšto nėra“, – sakė ji.

Kita namo gyventoja Elvyra Žičkuvienė teigė, kad sekmadienį gretimame name trūko vamzdis.

„Keitė vamzdynus, mūsų laiptinėje, mūsų namo pusėje karštas vanduo atsirado sekmadienį po pietų. Vidurinėje laiptinėje vandens karšto nebuvo, gyvatukai šalti. Čia gyvena ir šeimos su vaikais, seni žmonės“, – sakė ji.

Namo gyventojai pasakoja, kad nei išsimaudyti gali, nei rūbai bute džiūsta. Bet labiausiai neramina, kad tenka šalti, kai ir dienomis temperatūra nepakyla aukščiau nulio.

Namą administruojanti „Būsto valda“ situacijos į kamerą nekomentuoja, bet atsiuntė atsakymą raštu.

Vandens tiekimas nutrūko dėl to, kad namo vamzdynus reikėjo nuorinti. Tai padaryti buvo sunkiau dėl vieno iš gyventojų savavališkai įrengtų durų ir spyna užrakintos bendro naudojimo patalpos. Kurioje yra priėjimas prie vamzdyno. Neradę spynos savininko, jų mūsų specialistai turėjo tiesiog nukirpti. Noriu asmeniškai paprašyti visų, gyvenančių daugiabučiuose namuose: neužrakinkite patalpų, prie kurių priėjimas gali būti būtinas jūsų kaimynams ar jiems padėti norintiems specialistams“, – LNK sakė „Būsto valdos“ vadovas Rokas Drąsutavičius.

Gyventojai sako, kad nemalonumai vien vandens nebuvimu nesibaigia. Ieškant pagalbos dar teko išklausyti ir pamokymų, kad žmonės turi patys susitvarkyti savo vamzdžius.

„Seniems žmonėms buvo pasiūlyta – eikite ir pasikeiskite patys, atsisukite visus varžtus ir išsivalykite. Nu tai atsiprašau“, – kalbėjo namo gyventoja.

Kita išgirdo, kad gedimas nėra užfiksuotas, tad jai pačiai reikėtų nueiti į rūsį ir apžiūrėti situaciją.

„Būsto valdos“ direktorius R. Drąsutavičius sako, kad aiškinsis, kas gyventojai siūlė tapti santechnikais.

„Išgirdome ir gyventojų išreikštą nepasitenkinimą dėl į skambučius atsiliepiančio mūsų klientų aptarnavimo centro darbuotojo bendravimo tono. Aiškinamės šią situaciją, ji mums nėra maloni. Tačiau esame dėkingi už į problemą atkreiptą mūsų dėmesį“, – LNK žinioms savo įmonės vadovas.

Žurnalistams pradėjus domėtis situacija, namo administratorius rado ir darbuotojų, ir būdų, kaip per kelias valandas išspręsti problemą, kurios nepavyko sutvarkyti 4 dienas.

Karšto vandens tiekimas namui grąžintas, patikrinti ir butai, ar visuose šildymas yra.