Taip pat atkreipiamas dėmesys, kad "Star Anna" kelia pavojų kitiems laivams, nes trūksta švartavimo lynų, laive nėra kuro, todėl neveikia daugelis laivo aprūpinimo sistemų. Dienraščio "Klaipėda" duomenimis, su Panamos vėliava plaukiojanti "Star Anna" remontuotis į "Laivitę" atplaukė pernai balandžio 2 dieną. Sutartį dėl remonto su "Laivite" pasirašė Kaliningrado firma "Rico Maritime".

Tačiau pradėtas laivo remontas lygiai prieš metus buvo nutrauktas, nes "Rico Maritime" nemokėjo pinigų. Iki šių metų vidurio firma "Rico Maritime" dar rūpinosi laivu - buvo tiekiamas geriamas vanduo, maistas, dyzelinis kuras. Tačiau birželį laivo kapitonui pranešta, kad firma atsisako laivo ir nutraukia jo aprūpinimą.

Laive buvusiai 7 žmonių įgulai už darbą, skaičiuojant nuo praėjusių metų balandžio iki šių metų rugsėjo 1 dienos, "Rico Maritime" yra skolinga 168 tūkst. JAV dolerių. Šiuo metu laivas "Star Anna" jo agento UAB "Baltlanta" bei laivų remonto bendrovės "Laivitės" prašymu Klaipėdos apylinkės teismo rugpjūčio 30 d. nutartimi yra areštuotas.

Specialistų teigimu, dėl nesumokėto atlyginimo įgulos nariai turi kreiptis į Lietuvos jūrininkų sąjungą. Ši organizacija, kuri yra Tarptautinės jūrininkų sąjungos narė, po ilgų teisminių procesų yra padėjusi atgauti atlyginimus ne vieno pamesto laivo įgulų nariams.