Socdemų nepasitenkinimą kelia kompanija „Milk Agency“, kurios pagrindinis „darbdavys“ rinkimų kampanijos metu buvo LSDP kandidatas į prezidentus ir Europos Parlamento (EP) rinkimų sąrašo lyderis Zigmantas Balčytis.

Partijos elitas nepatenkintas

Z. Balčyčio „darbo pokalbio“ reklamų serija ir daugelis kitų vizualinės reklamos sprendimų – „Milk Agency“ kūrinys. Kaip DELFI teigė LSDP atsakingasis sekretorius Gintautas Paluckas, pirmadienį prezidento ir EP rinkimų rezultatus aptaręs partijos elitas nutarė, kad reklamos kūrėjų darbas galėjo būti viena iš nesėkmingo pasirodymo rinkimuose priežasčių.

„Buvo (partijos – DELFI) valdybos ir frakcijos išplėstinis posėdis. Buvo kalba apie agitacinę kampaniją, t. y. apie reklaminę medžiagą, apie reklamos agentūrą. Buvo priekaištai tiek lankstinukams, tiek stendams, praktiškai viskam – visai vizualinei medžiagai. Ir klipai nepatiko. (…) Buvo aptariama bendradarbiavimo su reklamos agentūra kokybė. Ir, atitinkamai, agitacinės medžiagos kokybė“, - kalbėjo G. Paluckas. Sykiu politikas pažymėjo asmeniškai neskubantis teisti „Milk Agency“ dėl paslaugų kokybės.

Pasak jo, Z. Balčyti konsultavusiai viešųjų ryšių agentūrai „VIP viešosios informacijos partneriai“ priekaištų nebuvo.

Reklamos kūrėjai: Z. Balčyčio siužetai buvo puikūs

„Milk Agency“ socdemų elito priekaištai kelia nuostabą. Reklamos specialistai pabrėžia pirmiausiai dirbę su Z. Balčyčiu ir pasiekę tai, ko iš jų buvo reikalaujama.

„Labai keista. Nes tikslai, kurie buvo kelti šitai kampanijai buvo pasiekti. Tikslas buvo patekti į antrąjį rinkimų etapą, padidinti kandidato žinomumą. Viskas kaip ir įvyko, o antrajame etape rinkimų kampanijos mes nelabai ką ir darėme“, - DELFI teigė reklamos kompanijos klientų aptarnavimo vadovas Marius Plakis.

Pasak jo, „Milk Agency“ socdemų kampanijai rinkimuose į EP talkino nedaug.

„Darėmė tiktai interneto puslapį ir reklaminius skydelius internete“, - teigė M. Plakis.

Anot pašnekovo, Z. Balčyčio reklaminiai klipai sulaukė labai gero įvertinimo, bet ir pati geriausia reklamos kampanija negali duoti stebuklingo efekto.

„Reklama nėra visagalė. Svarbu ir produktas, kuris reklamuojamas. (…) Galime pasidžiaugti, kad reklama liko įvertinta. Čia turbūt beprecedentis atvejis: politinė reklama pateko į dešimtuką žmonėms labiausiai patinkančių, pastebėtų reklamų. Mes, kaip agentūra, padarėme viską, ką galėjome, kad kandidatas patektų į antrą etapą“, - sakė M. Plakis.

Pasak jo, rinkimų kampanijos eigoje priekaištai iš socdemų nesipylė – oficialių nusiskundimų iš užsakovo negauta ir dabar.

Vieša paslaptis, jog LSDP su Z. Balčyčio rinkimų kampanija siejo dideles viltis – socdemai tikėjosi, kad į prezidentus kandidatuojantis EP rinkimų sąrašo lyderis „patemps“ ir Europarlamento rinkimų kampaniją. „Milk Agency“ atstovas tokius lūkesčius vadina keistais.

„Naivu buvo tikėtis, kad ta pati kampanija dirbs dviem skirtingiems dalykams. Labai keista, jeigu taip buvo galvojama“, - nusistebėjo M. Plakis.