"Informacija pateikiama ne visiškai teisingai, eilinių žmonių niekas neatleidžia, tai liečia tik vadovus, kai kurių iš jų keisis funkcijos. (...)Vadovų yra labai daug, o reikia, kad dirbančių būtų daugiau, vadovų gali būti mažiau," - trečiadienį po Seimo valdybos pasitarimo žurnalistams sakė už Seimo kanceliarijos darbą atsakingas A. Sysas.

Pas Seimo pirmininkę Loretą Graužinienę surengtame pasitarime dalyvavo A. Sysas, Seimo vicepirmininkas Jaroslavas Narkevičius ir Seimo kanclerė Daiva Raudonienė.

Šiuo metu Seimo kanceliarijoje dirba apie 500 darbuotojų, iš jų 76 užima vadovaujančius postus. Planuojama, kad po reformos vadovų turėtų likti apie 50.

Pasak A. Syso, akivaizdžiai matoma, kad Seimo kanceliarijos struktūra buvo daugelį metų nekeista, yra kai kurių funkcijų dubliavimas, "netgi darbų ieškojimas iš šalies".

"Yra Parlamentinių tyrimų departamentas, kuris vykdo užsakymus Prezidentūros, ministerijų, kitų organizacijų, nors tai yra mūsų resursai, mūsų žmonės",- stebėjosi A. Sysas.

Jo teigimu, nieko nemokamo nebūna, už viską reikia mokėti. "Mes nesame privati kontora. Mes esame valstybinė biudžetinė įstaiga, mums duoda pinigus pagal biudžetą ir mes norime susitvarkyti ir racionaliai išnaudoti lėšas. Gal būt kai kam mokėti didesnius atlyginimus dabartinė sistema neleidžia. Pakeitę struktūrą, kažkur sutaupę, mes galėsime ten, kur mums reikia, pridėti",- aiškino A. Sysas.

Jo nuomone, reikėtų stiprinti kai kuriuos komitetus, dirbančius užsienio reikalų ir Europos reikalų srityse. "Tam reikia etatų, pertvarkę kanceliarijos struktūrą mes galėsime tą padaryti",- sakė A. Sysas.

Jo teigimu, Seimo kanceliarijos reformos tikslas "racionaliau panaudoti pinigus, ten, kur mums reikia".