Pirmąkart surengtų tokių varžybų dalyviams teko irtis nuo Žaliojo iki Baltojo tilto - maždaug 500 metrų. Šioje atkarpoje upės gylis - nuo 25 centimetrų iki 2 metrų.

Greičiausiai savadarbe baidare plaukė širvintiškiai buvę sportininkai Remigijus Vaitkūnas ir Kęstutis Pakalnis. Jie trasą įveikė per 2 minutes 15 sekundžių.

Rungtyniauti buvo leidžiama ne jaunesniems nei 18 metų dalyviams, turintiems tik ne plaukimui skirtas arba savadarbes priemones. Vienu plaustu galėjo plaukti tik 2 komandos nariai.

Specialiai šioms M-1 didžiosioms plaukynėms Neries vagoje kariškiai pastatė 6 tonas sveriantį pontoninį tiltą. Nuo jo varžybų dieną startavo 52 komandos iš įvairių šalies miestų.

Kai kuriems dalyviams varžybos baigėsi dar neprasidėjusios. Vienas plaustas apsivertė startuodamas, kitą upės srovė įtraukė po pontoniniu tiltu.

Originaliausia plaukimo priemone pripažintas vilniečių Liudviko Aškinio ir Mindaugo Gražio ZAZ automobilis, pritvirtintas ant plausto.

Nevažiuojanti ir neturinti variklio mašina plaukė lėčiausiai iš visų nestandartinių plaukimo priemonių.

Plaukynėse sėkmingai pasirodė į Lietuvos rekordų knygą neseniai įtrauktas 35 darželinukus ir auklėtoją sutalpinęs krepšys. Šiauliečiai Eligijus Žičkus ir Darius Lužinskas savo krepšio dugną apvyniojo šešiais polietileno plėvelės sluoksniais ir taip leidosi Nerimi.

Didžiųjų plaukynių akimirkas užfiksavo ir pasaulio naujienų agentūros Reuters bei AP.