Atlieka betonavimo darbus


Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Linkonas naujienų portalui JP pristatė, kokie darbai atliekami.

„Šiuo metu baigiamas betonuoti įvažiavimas į požeminį garažą, betonuojamas perono stogas. Dar liko sudėti vitrinas, atlikti gerbūvio ir apdailos darbus, sumontuoti lietaus nuvedimo sistemas. Planavome baigti iki lapkričio mėnesio, tačiau dabar matome, kad plano įgyvendinti nepavyks. Norime iki žiemos pradžios uždaryti statinį, kad žiemą būtų galima vykdyti apdailos darbus pastato viduje“, – aiškino D. Linkonas.

Darius Linkonas

Darbus pratęs pusmečiui


Pasak Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojo, nepavyks autobusų stoties darbų užbaigti laiku.

„Darbai bus pratęsti iki 2024 metų birželio mėnesio. Vėluojame, nes buvo daug neatsakytų klausimų, juos teko tikslinti darbo metu. Tie pokyčiai susiję su informacinėmis sistemomis. Keleivių informavimo sistemos turi atitikti šių dienų reikalavimus – keitėsi įstatymų bazės. Teko keisti siuntų ir bagažo skyrių, nebuvo numatytas elektromobilių pakrovimas. Susidarė daug, nors smulkių, bet svarbių pakeitimų. Be to, buvo trikdžių ir su statybinių medžiagų pristatymu“, – teigė D. Linkonas.

Naujos Panevėžio autobusų stoties dar teks palaukti: statybos vėluoja

Lėšos nepasikeitė


Pasiteiravus, ar bendra projekto vertė – 8 mln. 154 tūkst. 234 eurai – nepasikeitė, D. Linkonas paaiškino:

„Kol kas bendra projekto vertė nesikeitė. Ji gali kisti tik tuo atveju, jeigu bus indeksuojamos kainos. Todėl dabar, manome, kad lėšų, numatytų įgyvendinti projektą, turėtų pakakti, netgi atsiradus papildomiems darbams, atsiradus pastato modernizavimo sprendimui, įrengiant šildomą įvažiavimą į požeminį garažą ir priešgaisrinę sistemą.“

Naujos Panevėžio autobusų stoties dar teks palaukti: statybos vėluoja

Autobusų stoties projektas


46,45 arų sklype statomoje autobusų stotyje bus įrengtas 421,89 kv. m plotą užimsiantis pastatas bei 1865 kv. m peronas. Pastatas bus padalintas į dvi dalis: keleivių erdves – kavinę, viešąjį tualetą, laukimo salę, bei uždaresnę zoną, susidedančią iš keleivių aptarnavimo patalpų – bagažo saugyklos, mažųjų siuntų tarnybos, vairuotojų poilsio ir stoties administracinių patalpų, dispečerinės ir bilietų kasų.

Po perono teritorija ir stoties pastatu bus įrengta 2669,27 kv. m plotą užimanti požeminė automobilių aikštelė bei techninės ir pagalbinės patalpos. Joje projektuojamos 88 stovėjimo vietos, dvipusė įvažiavimo rampa, trys evakuaciniai išėjimai bei liftas, 17 įkrovimo stotelių elektromobiliams. Taip pat požeminiame aukšte numatoma įrengti skubioms siuntoms skirtas patalpas.

Keleiviams bus įrengti informaciniai ekranai. Be įprastų bilietų pardavimo kasų stotyje veiks ir savitarnos terminalas.

Techninis stoties projektas Panevėžiui padovanotas privačios įmonės „Baltisches Haus“. Stoties projektinius pasiūlymus parengė architektas Rolandas Palekas.