Informuojama, kad tokioms paslaugoms, kaip prarasto asmens dokumento paskelbimas negaliojančiu, gyvenamosios vietos deklaravimas Lietuvos piliečiui gimus ar išvykus iš Lietuvos, taip pat civilinės būklės aktai (santuokos, gimimo, ištuokos, mirties) ir kt., tereikės turėti asmens tapatybės kortelę, išduotą po 2021 m. rugpjūčio 12 d., o mobiliuosiuose įrenginiuose – NFC technologiją bei į mobilųjį įrenginį įdiegti programėlę „mCard LTU“.

Anot ministerijos, naujos išorės vartotojo elektroninės atpažinties paslaugos dėka per mobilųjį įrenginį jungiantis prie Elektroninių valdžios vartų portalo bus patvirtinama asmens tapatybė bei suteikiama galimybė užsisakyti minėtas paslaugas ir dokumentus.

Pažymima, kad paslaugos bus suteikiamos nuotoliu, tad specialiai vykti į Lietuvą ar Lietuvos konsulinę įstaigą nebereikės.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją