Krovininis ir keleivinis keltas „LISCO Gloria“ plaukė įprastu reisu iš Kylio į Klaipėdą. Jis jau buvo praplaukęs Danijos Bornholmo salą, kai 8.25 val. budintis kapitono padėjėjas priėmė degančio latvių tralerio „Berzube“ nelaimės signalą.

Degantis laivas buvo į pietus nuo Bornholmo. Lietuvos keltas plaukė arčiausiai – už 14 mylių. Kapitonas Andrejus Zamkovojus, pažeisdamas reiso grafiką, įsakė pasukti keltą atgal.

„Kai priplaukėme degantį tralerį, penkių jūrininkų įgula jau buvo sulipusi į gelbėjimo plaustą. Medikų pagalbos jiems neprireikė. Gavę pranešimą, kad į nelaimės rajoną skuba greitaeigis Danijos gelbėjimo laivas, susisiekėme su juo ir nurodėme tikslią vietą“, - „Klaipėdai“ šeštadienį pasakojo kapitonas A. Zamkovojus.

Sulaukęs, kol atplauks jūrų gelbėtojai, ir kartu „pasaugojęs“ žvejus, Lietuvos keltas „LISCO Gloria“ grįžo į savo kursą ir tęsė reisą į Klaipėdą.

Dėl šio įvykio į uostą jis atplaukė valanda vėliau.