Apie šias priemones žurnalistams ketvirtadienį pasakojo A. Bilotaitė po susitikimo su policijos generaliniu komisaru Renatas Požėla, Kelių policijos tarnybos viršininku Vytautu Grašiu, Susisiekimo ministerijos atstovais, su kuriais aptarė eismo saugumo situaciją šalies keliuose.

„Yra pasiūlymas grįžti prie svarstymo apie tai, kad, jei asmuo yra sisteminis pažeidėjas, (reikėtų – ELTA) kalbėti apie paketą paslaugų, kurių jis negalėtų gauti, kol, tarkime, nebūtų išspręstos problemos. Tai yra įvairios paslaugos, tarkime, transporto priemonių registravimo ar kitokios paslaugos“, – pažymėjo A. Bilotaitė.

Anot ministrės, taip pat kalbama apie galimybę KET pažeidėjams tam tikrais atvejais numatyti baudžiamąją atsakomybę, tai yra laisvės atėmimo bausmę.

„Kita priemonė – baudžiamoji atsakomybė, tai yra realus laisvės atėmimas. Matyt, verta pasvarstyti apie tai, kad tie asmenys, kurie yra pažeidėjai, kurie yra rizika mūsų visuomenei, nes kelia pavojų ne tik savo gyvybei, bet ir aplinkinių gyvybei, turėtų jausti, kad gali sulaukti realios atsakomybės“, – dėstė A. Bilotaitė.

Taip pat, pasak jos, svarstomas idėja grįžti prie anksčiau galiojusios baudų taškų sistemos.

„Matyt, grįšime prie diskusijos, susijusios su baudų taškų sistema“ – sakė ministrė.

Pastarąsias savaites šalyje fiksuotos kelios avarijos, kurių metu žuvo žmonės. Viena jų įvyko pirmadienio rytą Maišiagaloje – lengvajam automobiliui išlėkus į priešpriešinio eismo juostą ir susidūrus su vilkiku, žuvo penki žmonės, trys iš jų – nepilnamečiai.

Savaitgalį Kauno rajone, į priešpriešinę eismo juostą išvažiavęs automobilis susidūrė su kita transporto priemone, per eismo įvykį žuvo trys žmonės.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)