Išvirtusius akmenis iš uosto akvatorijos surinko įplaukos kanalo gilinimo darbus atliekanti Danijos bendrovė "Per-Aarslef". Surinkti akmenys buvo nuplukdyti į įplaukos kanalą, kur panaudoti pietinio molo statybai.

Direkcijos atstovai BNS antradienį sakė, kad surinkus akmenis, bus atliekami gylio matavimai, tikrinama, ar dugne neliko akmenų. Šioje akvatorijos vietoje gylis siekia 14 metrų. Avarija įvyko pirmadienio rytą, dviem vilkikams baržą su akmenimis tempiant iš uosto akvatorijos į uosto įplaukos kanalą, kur vyksta rekonstrukcija.

Baržai "Aarslef 105" apvirtus ant šono, į Kuršių marias ties bendrovės "Klaipėdos nafta" 1-ąja krantine išvirto apie 500 tonų akmenų. Manoma, kad barža apvirto, nes ja tikriausiai buvo gabenama per daug akmenų. Apvirtus baržai, į marias įkrito vienas žmogus, tačiau jis per kelias minutes buvo išgelbėtas. Medikų pagalbos jam neprireikė.

Kol buvo nustatyta išvirtusių akmenų vieta, uoste buvo laikinai sustabdyta laivyba. Po kelių valandų nustačius tikslią avarijos vietą, eismas uoste buvo atnaujintas.

Uosto direkcijos atstovų teigimu, apvirtusi barža vilkikų buvo nutempta apžiūrai į bendrovę "Vakarų laivų remontas". Avarijos priežastis per 10 dienų turi ištirti Saugios laivybos administracija.