Priimtomis pataisomis įstatymo lygmeniu reglamentuoti ne tik asmenų skundų, bet ir esminiai asmenų prašymų nagrinėjimo ar nenagrinėjimo aspektai; viešojo administravimo subjektai įpareigoti rengti išsamius atsakymus į visus asmens prašyme ir skunde suformuluotus klausimus. Įstatyme įtvirtinta, kad šis principas reiškia, jog viešojo administravimo subjektas į prašymą ar skundą turi atsakyti aiškiai ir argumentuotai, nurodydamas visas prašymo ar skundo nagrinėjimui įtakos turėjusias aplinkybes ir konkrečias teisės aktų nuostatas, kuriomis rėmėsi vertindamas prašymo ar skundo turinį.

Priimtomis pataisomis sudaryta galimybė lanksčiau organizuoti asmenų prašymų ir skundų priėmimą. Nustatyta, kad viešojo administravimo subjektas privalo organizuoti savo darbą taip, kad asmenys pateikti prašymą ar skundą asmeniškai galėtų visą darbo dienos laiką, taip pat ir pietų pertraukos metu. Viešojo administravimo subjektas privalo nustatyti ne mažiau kaip 2 papildomas prašymų ir skundų priėmimo valandas per savaitę prieš arba po viešojo administravimo subjekto darbo dienos laiko.

Taip pat uždrausta persiųsti skundą nagrinėti viešojo administravimo subjektui, jo administracijos padaliniui arba perduoti nagrinėti pareigūnui, valstybės tarnautojui ar darbuotojui, kurių veiksmai yra skundžiami.

Nustatyta, kad skundai, pateikti elektroniniu paštu, turi būti pasirašyti elektroniniu parašu. Atsakymai į šiuos skundus pateikiami asmeniui elektroniniu paštu, o asmenų pageidavimu - siunčiami paštu skunde nurodytu adresu arba įteikiami asmeniškai.

Įstatyme įtvirtinta, kad viešojo administravimo subjektas tarnybinės pagalbos gali prašyti kito viešojo administravimo subjekto ne tik dėl administracinės procedūros sprendimo priėmimo, bet ir dėl prašymo nagrinėjimo, jei reikia informacijos, kurios jis pats neturi.

Įstatymo pataisos įsigalioja 2017 m. kovo 31 d.