Pajūryje siaučiantis stiprus vėjas į uostą prinešė daug ledų, kai kuriose vietose ledų sangrūdų storis siekia apie pusantro metro.

Vienas Senosios perkėlos keltas 7 val. ryto buvo išplaukęs į Smiltynę, tačiau užstrigo ledų sangrūdoje ir į pagalbą teko pasitelkti vilkikus. Po šio įvykio nuspręsta, kad iki pietų reisų nebus.

Planuojama, kad 15 val. išplauks keltas iš Senosios perkėlos ir nugabens darbą baigusius žmones į Smiltynę. 15.30 val. šis keltas iš Smiltynės grįš atgal į Klaipėdą.

Bendrovės "Smiltynės perkėla" keltai Senojoje ir Naujojoje perkėlose kelia per Kuršių marias keleivius ir automobilius iš Klaipėdos į Kuršių Nerijos pusiasalį ir atgal.

Smiltynės perkėlos darbai sutriko dar vėlų antradienio vakarą. Trečiadienį Naujoji perkėla nedirbo visai, o Senojoje perkėloje ryte buvo keliami į darbus skubėję Klaipėdos ar Neringos gyventojai.

Bendrovės "Smiltynės perkėla" direktorius Algirdas Žukauskas BNS sakė, kad dabartiniai plokščiadugniai keltai nepritaikyti plaukioti užšalusiais vandenimis.

Direktoriaus teigimu, perkėlos darbas sutrinka kiekvieną žiemą. Pasak uosto pareigūnų, ši žiema yra viena sudėtingiausių laivybai. "Tokių didelių ir storų sangrūdų tikrai nėra buvę", - sakė A.Žukauskas.

Šiuo metu Smiltynės perkėla žvalgosi galingesnio kelto su kiliu, paskelbtas jo pirkimo konkursas. Viena iš nurodytų sąlygų - kad jis galėtų lengvai plaukioti tarp ledų. Naujas pirkinys Klaipėdos uoste turėtų prisišvartuoti rudenį.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kapitono pavaduotojas Ričardas Lučka BNS sakė, kad ledų sangrūdos uosto akvatorijoje trukdo laivybai, tačiau darbai vyksta sklandžiai.

Jūrų informacijos centre BNS informavo, kad laivybos sąlygos uoste yra gana sudėtingos, tačiau visiems norėjusiems išplaukti ar įplaukti laivams tai pavyko padaryti. Per praėjusią parą į uostą atplaukė 9, išplaukė 4 laivai.