„Per ilgą laiką didžioji dalis visuomenės priprato prie karo situacijos Ukrainoje, todėl mes, kaip didžiausia Ukrainą remianti NVO Vakarų Europoje, turime ieškoti naujų būdų, kaip skatinti ir lietuvius, ir užsieniečius finansiškai remti jos kovą. Vienas iš šių būdų – mūsų naujasis projektas „Digital UA Soldiers“, – pranešime spaudai teigia „Blue/Yellow“ direktorė Laura Paukštė.

Organizacija kelia tikslą iki metų pabaigos surinkti bent 1 mln. eurų, iki Šv. Velykų – 3 mln. eurų, o jei pavyks projektu sudominti ir užsieniečius – pradinis siekis yra surinkti 10 mln. eurų paramos Ukrainai. Jei projektas pasiteisins užsienyje, suma gali būti didinama, rašoma pranešime spaudai.

„Digital UA Soldiers“ projekto akcentas – leisti žmonėms įsitraukti į paramą Ukrainai žaidybine forma. Kiekvienas gali tapti virtualaus vardinio Ukrainos kario savininku, paaukodamas bet kokią sumą ir pasirinkdamas, kurioje Ukrainos vietoje šis kareivis bus dislokuotas.

„Nors visuomenės parama laikui einant kažkiek mažėja, tačiau Ukrainos gynėjų poreikiai tik didėja. Manome, kad šis interaktyvus būdas įtrauks daugiau žmonių į paramą Ukrainai. Svarbu pabrėžti, kad tikimės sulaukti užsienio šalių ir jų gyventojų dėmesio bei prisidėjimo prie mūsų misijos. Čia gali įsitraukti visi – tai ir puikus būdas edukuoti vaikus apie valstybės gynimo svarbą, taip pat čia gali įsitraukti ir verslai, savo vardu pirkdami vardinius skaitmeninius kareivius“, – sako Jonas Ohman, vienas iš „Blue/Yellow“ įkūrėjų.

Anot jo, geopolitinė situacija pasaulyje lemia tai, kad tokių organizacijų, kaip „Blue/Yellow“, paramos reikšmė tik didėja.

Projektas „Digital UA Soldiers“ internete randamas „Blue/Yellow“ svetainėje arba adresu www.digitalUAsoldiers.com. Jo kūrimas organizacijai užtruko ilgiau nei 4 mėnesius, šiam darbui specialiai buvo pasamdyti programuotojai iš Ukrainos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją