Surinkęs pilą autobusą smalsuolių, ilgiausio autobuso vairuotojas pajudėjo Nemuno žiedo trasa. Didžioji dalis trasos įveikti sekėsi puikiai. Tačiau į vieną įkalnę viešajam transportui įkopti nepavyko. Teko išlaipinti keleivius ir tik tuomet užvažiuoti į įkalnę.

„Neblogas jausmas, smagu. Kai važiavau tiesiojoje, didžiausias greitis buvo 70 km/h. Tik pakalnėje automatiškai apstabdo, tai su keleiviais neįvažiavau. Čia padaryta taip, kad kai nusileidi nuo kalno, negalima daug gazo duoti, nes automatiškai dėl saugumo atsijungia. O pakilti tada yra sunku, nes galas lieka duobėje ir iš vietos neišjuda. Mieste lengviau važiuoti į kalnus, nes lygiau juos paimi, o čia sudėtingiau“, – įspūdžiais dalinosi rekordinio autobuso vairuotojas Vytautas.

25 metrų autobusas ratą įveikė maždaug per penkias minutes. Organizatoriai juokavo, kad tai, ko gero, pats lėčiausias važiavimas Nemuno žiede. Visgi, keleiviams tai labai patiko.

Ne kiekvieną dieną gali Nemuno žiede pasivažinėti, o čia dar ir su kitokiu transportu. Autobusas norėjo greičiau važiuoti nei apsaugos automobilis, bet nesigavo. Vietomis pastabdė, įkalnės neįveikė tai ėjom stumti. Šiaip labai smagu“, – juokėsi Tomas.

Tokią pramogą lenktynių stebėtojams dovanojo „Fast Lap“ automobilių varžybų organizatoriai. Žiūrovai galėjo mėgautis ne tik pačių lenktynių azartu, bet taip pat ir įvairiais drifterių pasirodymais, automobilių gausmu bei gera nuotaika ir kitomis pramogomis.