Vyras tikina – šią istoriją viešina ne dėl to, kad nori tik tuščiai pasiskųsti ar gauti kokią kompensaciją.

Jo tikslas – įspėti visus tėvus, kad nelaimė gali nutikti net ten, kur visiškai to nesitiki. Kartu ir pasidalinti, koks esą yra verslininkų požiūris į klientą.

Netvarkingos spintelės durys vos netapo giljotina

„Šeštadienį su šeima nuvažiavome papramogauti į Liepoją. Ten yra pakankamai nebloga vieta, kur galima smagiai praleisti laiką, Olimpinio centro baseinas. Ta laiminga nelaimė mus ištiko jau po vandens pramogų, persirengimo kambaryje. Viskas vyko kelias sekundes, tačiau tai buvo žiauru.

Tame kambaryje yra spintelės, kurios atsidaro pridėjus magnetinį laikroduką. Mes rengėme savo trejų metų sūnų, jis stovėjo šalia jų. Antrajame aukšte esanti spintelė buvo pravira, ja niekas nesinaudojo. Nuo jos, iki mano vaiko galvos buvo gal 40 centimetrų tarpas. Sūnus vos pridėjo ranką prie tų durelių, o jos kaip giljotina krito stačiu kampu žemyn“, – neslėpdamas susijaudinimo pasakojo vyras.

Jo teigimu, problemos, matyt, kilo dėl viršutinio spintelės vyrio. Jis tiesiog sulūžo, o apatinis vyris durelių svorio neatlaikė.

Dėkoja Dievui ir aplinkybėms

„Nežinau, ar žmona spėjo vaiką šiek tiek patraukti, ar jis pats kiek atšoko. Jei Dievas yra, dėkoju jam, jei ne, susiklosčiusioms aplinkybėms.

Visą tai mačiusios už nugaros mano sūnui stovėjusios latvės mergaitės taip ir liko pražiotomis iš išgąsčio burnomis, o mes puolėme apžiūrinėti sūnų. Aišku, jis gerai nesuprato, kas nutiko. Jam buvo net juokinga – subildėjo ir visa kita. Tačiau spintelės durys tikrai nebuvo lengvos, su visa spyna sveria gal ir 2 kilogramus. Ir jos kampu krito keli milimetrai nuo mano vaiko“, – baisėjosi vyras.

Atsipeikėjęs nuo to, kas nutiko, Tomas patraukė pas centro administratores.

Kaltino, kad gal suposi ar su jomis žaidė

„Kai atsigavau nuo patirto šoko, nubėgau į apačią. Ten prie kasų stovėjo dvi aptarnaujančiam personalui priklausančios merginos. Pasakiau, kad išsinėrė spintelės durys, kad jos buvo techniškai netvarkingos. Sakau: „Atleiskit, bet tos durys vos mano vaiko nesužalojo. Kas čia vyksta?“, – pasakojo vyras.

Tačiau tos merginos, jo teigimu, tik paklausė, gal vaikas ant durelių suposi ar su jomis žaidė – dažnai varstė.

„Mano sūnus vos pirštų galais tas dureles tesiekia. Maža to, durelės ir skirtos tam, kad būtų varstomos. Aiškinau joms tai, tačiau pamačiau, kad į mano žodžius visiškai nereaguojama. Grįžau pas šeimą, pažiūrėjau, kaip jie laikosi, tačiau supratau, kad taip palikti to negalima. Paėmiau tas dureles ir nunešiau administratorėms“, – aiškino vyras.

Elgėsi abejingai

Kai jis pas jas atėjo antrąjį kartą, merginos sakė žiūrinčios filmuotą medžiagą, kaip viskas vyko. Persirengimo kambaryje buvo įrengtos net kelios vaizdo kameros.

„Kai vėliau paklausiau, ką įraše pamatė, jos tik: „Na, iškrito“. Sakau: „Ar tai normalu?“. O joms, matyt, kantrybė baigėsi, viena ir sako: „Ką, norite, kad aš kasdien eičiau ir tikrinčiau visas dureles? Matėte, kiek ten jų yra“.

Girdėjo ir žmona, ir kiti lankytojai, kad su ja kalbėjau mandagiai, ramiu tonu. Sakau: „Bet tai yra Jūsų verslas. Jūs turite užtikrinti saugumą klientams. Ant manęs jos būtų nukritusios, velniai nematė, esu aukštas, dviejų metrų ūgio, tai būtų pirštą ar pilvą užgavusios, bet mūsų mažyliui jos krito tiesiai ant galvos“. Tačiau merginos tik numetė direktoriaus vizitinę kortelę ir liepė skambinti, aiškinti visą tai jam. Jos net nenuėjo pažiūrėti, kaip dabar atrodo spintelė, sakė tikrai neplanuojančios kažką taisyti ir remontuoti. Galiausiai, net nepaklausė, ar mums viskas gerai“, – baseino darbuotojų abejingumu stebėjosi Tomas.

Reakcija pritrenkė

„Esame šiame baseine lankęsi anksčiau, tačiau su personalu ilgiau pabendrauti teko tik tąkart. Nematau prasmės skambinti centro direktoriui, jo poziciją parodo jo darbuotojų elgesys.

Baisu, kad niekas net nesugebėjo pasižiūrėti, kodėl ta problema kilo. Mane ta pirminė reakcija labiausiai pritrenkė: matei, kiek spintelių, negi aš turiu eiti ir jas kasdien tikrinti. Mano vaikui giljotina nusileido palei ausis, o jiems tai normalu: „Iškrito, tai iškrito“, – negalėjo to suprasti vyras.

Jis sutinka, kad nutinka visokių nelaimių, bet yra įsitikinęs, kad verslininkai jas turi reaguoti kitaip.

„Kai išėjome, tos merginos taip ir liko sėdėti prie stalo su durelėmis, kurias atnešiau, greta“, – sakė Tomas.

Dėl incidento apgailestauja

Savo ruožtu Liepojos olimpinio centro ir SPA komplekso vadovas Janis Ozolinšas DELFI sakė esantis informuotas apie šį incidentą ir dėl jo labai apgailestauja.

„Tai pirma tokio pobūdžio nelaimė per 4 metus. Po to, kai sulaukė informacijos iš kliento ir įvertino esamą situaciją, administracijos darbuotojos iškvietė remontininką, kuris problemą pašalino. Vėliau apie šį incidentą buvo informuoti ir komplekso vadybininkai, tačiau klientas nepaliko savo kontaktų, tad negalėjome susisiekti ir asmeniškai atsiprašyti dėl šios nemalonios situacijos“, – sakė jis.

J. Ozolinšas teigė, kad pirmąją sausio savaitę buvo atlikta spintelių durelių, kurių iš viso yra daugiau nei 400 vienetų, patikra. Tuo metu esą ir buvo pašalinti jų defektai.

Prašo klientų padėti

„Taip pat kasdien po darbo valandų mūsų darbuotojai apžiūri persirengimo kambarius ir spinteles tam, kad įsitikintų, ar ten neliko paliktų daiktų, ar niekas nebuvo sulaužyta. Jei pastebimos kokios problemos, jos nedelsiant būna pašalintos“, – aiškino J. Ozolinšas.

Tačiau, pridūrė jis, kasdien aptariamame komplekse apsilanko iki 700 žmonių, tad, deja, ne visada pavyksta nelaimėms užbėgti už akių.

„Todėl labai prašytume visų mūsų klientų tik pastebėjus kokį defektą apie tai iš karto pranešti administracijai“, – prašė jis.