Skaitytoja Ugnė klausia: „Su baldininku, kuris dirba pagal verslo liudijimą, sudarėme baldų gaminimo ir montavimo paslaugų sutartį. Baldai ne tik, kad vėlavo, bet buvo ir su defektais – neužsidarė kelių spintelių durelės, netinkamai buvo prisuktos rankenos ir pan. Jau antrą mėnesį kviečiu baldininką atvykti, jog ištaisytų broką, tačiau jis vis pažada atvykti, bet taip ir neatvyksta sutartu laiku. Kur turėčiau kreiptis, kad apginčiau savo teises?”

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją