Kovotoja už gėjų teises „Stonewall“ skatina visus pritariančius nebepirkti „Heinz“ produkcijos.
Grupės vadovas Benas Summerskillas pasakojo: „Esame sukrėsti, kad tokia nekenksminga reklama buvo sustabdyta. Neįsivaizduoju, kaip „Heinz“ reaguotų i protestus, atsisakius reklamų, kuriose vaizduojami tamsiaodžiai“.
„Heinz Deli Mayo“ reklamoje vaizduojamas šeimos rytas. Prieš išskubant į mokyklą, berniukas su mergaite iš „mamos“ paima sumuštinius.
Apsijuosusi balta prijuoste „mama“ pasirodo esanti vyriškis, dirbantis Niujorko kulinarijos parduotuvėje.
Paėmęs sumuštinį tėvas meiliai atsisveikina: „Iki vakaro, širdele“.
Vyriškis tuomet paklausia: „Ei, ar nieko nepamiršai?“. Tada tėvas atsisuka ir pabučiuoja į lūpas vyrą, kuris palydėdamas ištaria: „Myliu tave. Po darbo skubėk namo, mielasis“.
Pasak „Heinz UK“ atstovo spaudai Nigelo Dickie, reklama buvo „humoristine scena, vaizduojanti dalį gyvenimo“.