Bet futbolo sirgalius labiausiai papiktino tai, kad „Budweiser“, amerikietiškose reklamose vadinamas „alų karaliumi“, neatitinka senų vokiškų alaus grynumui taikomų standartų, reikalaujančių, kad alus būtų daromas tik iš salyklo, apynių ir vandens.

„Budweiser“ gamybos procese naudojami ryžiai, todėl, vokiečių supratimu, jis negali būti vadinamas alumi.

Tvirtas pozicijas futbolo čempionate užėmę „Budweiser“ gamintojai, galima sakyti, tėškė antausį šaliai, kuri ypatingai gerbia alaus gaminimo tradicijas. Tais laikais, kai Vokietija buvo kunigaikštysčių ir hercogysčių junginys, sava alaus darykla buvo vadinama nepriklausomybės ženklu.

„Daugumoje barų tokio alaus net nėra. Bavariškame stadione – Miunchene – turėtų būti pardavinėjamas bavariškas alus. Bet ką mes galime padaryti? „Budweiser“ už koncesiją sumokėjo 40 mln. JAV dolerių dar tada, kai Vokietija nebuvo išrinkta rengti šiam čempionatui“, - savo nepasitenkinimą reiškė Bavarijos alaus daryklų asociacijos atstovas Walteris Konigas.

Bavaras socialdemokratas Franzas Magetas pavadino „Budweiser“ „blogiausiu alumi pasaulyje“.

Ir tai nėra vien alaus gamintojų žodžių karas – prekės ženklų advokatams tai tapo savotišku partizaniniu karu.

Vienam vokiškam alui – „Bitburger“ – nuo čempionato pradžios kitą mėnesį bus išskirta šiek tiek prekybinės erdvės stadionuose.

Čekų aludariai „Budweiser Budvar“, gaminantys stipresnį alų, užginčijo amerikiečių teisę Vokietijoje naudoti pavadinimą „Budweiser“, todėl viešai gali būti rodomas tik „Bud“ pavadinimas.

Bet „Bud“ skamba panašiai į „Bit“ – vardą, naudojamą „Bitburger“ alaus gamintojų. Todėl „Budweiser“ savininkai „Anheuser-Busch“ šalia „Bud“ leido parduoti ir šiek tiek „Bit“.