Komisaro Roberto Gurinsko teigimu, gauti keli oficialūs pareiškimai bei beveik dešimt žodinių skundų dėl atrakcionų parke prarastų daiktų.

Kai kurių atrakcionų darbuotojai reikalauja, kad lankytojai paliktų savo rankines tam skirtoje spintelėje. Po atrakcionų dažnai pasigendama paliktų daiktų.

Dienraščio teigimu, atrakcionų savininkui buvo nurodyta užtikrinti lankytojų daiktų apsaugą, tačiau kiekvieną savaitę gaunami skundai apie dingusias rankines. Nukentėjusieji netenka dokumentų, raktų, telefonų, piniginių.

Pareigūnai neatmeta galimybės, kad atrakcionų darbuotojai veikia kartu su vagimis, leisdami jiems imti iš spintelių svetimus daiktus.

Pasak "Klaipėdos", jei nukentėjusieji grasindavo pasiskųsti policijai, jiems būdavo kompensuojama žala pinigais, nes pramogų parkas nenori antireklamos ir skuba užglaistyti incidentus. Policija įspėja parko lankytojus nesinaudoti daiktų "saugykla", daiktus palikti pas draugus.