Laivo „Yalta" kapitonas taip pat klaipėdietis Valerijus Muzyčenka pasakojo, kad jūreivis buvo žiauriai sumuštas, ant jo kaklo pastebėta ir smaugimo žymių.

Pernai gruodžio 29-ąją A.Voropajevas ir dar vienuolika jūrininkų iš Klaipėdos išskrido į Panamą, kur stovėjo laivas „Yalta". Gauti darbą šiame laive jiems padėjo tarpininkavimo paslaugas dėl įdarbinimo užsienio laivybos įmonėse jūreiviams teikianti Klaipėdos bendrovė „Bakena".

„Bakenos" direktoriaus Nikolajaus Mulenkos žiniomis, kovo 8-osios rytą „Yalta" stovėjo Kristobalio uosto vidaus reide, kai A.Voropajevas su kitais įgulos nariais išlipo į krantą. Į laivą jis negrįžo.

Kitą dieną „Yaltos" kapitoną V.Muzyčenką policija iškvietė į lavoninę atpažinti internete kavinėje rasto A.Voropajevo. Ant jo kūno ir galvos pastebėjęs smurto žymių kapitonas pareikalavo, kad Panamos valdžia nurodytų ištirti vyro žūties aplinkybes.

Kas pargabens palaikus?

Bendrovė „Seven Ocean Management S.A.", kuriai priklauso laivas „Yalta", nesutinka mokėti už velionio kremavimą ir pergabenimą lėktuvu į Lietuvą, motyvuodama tuo, kad jūreivį mirtis ištiko ne darbo vietoje.

Klaipėdoje gyvenančių A.Voropajevo giminių prašymu incidento tyrimu, jūreivio palaikų pergabenimo eiga susidomėjo ir Lietuvos jūrininkų sąjunga.

„Visų laivų savininkai turi savo lėšomis atgabenti į namus darbo vietoje žuvusių jūrininkų palaikus, - sakė šios sąjungos vadovas Petras Bekėža. - Bet laivų savininkai neretai atsisako šios prievolės. Tokiais atvejais pagal tarptautines jūrų teisės konvencijas žuvusiais jūrininkiais turi pasirūpinti juos užsienio laivuose įdarbinusios įmonės".

A.Voropajevo palaikų pergabenimas į Lietuvą kainuoja apie 20 tūkst. JAV dolerių.