Nuo 1954 metų įvairias transporto priemones vairuojantis Aleksandras teigė, kad visi nusistatę prieš jį: ir sunkvežimio vairuotojas, ir policija.

Nors žymės ant asfalto rodo, kad avarija įvyko antroje eismo juostoje, kuria važiavo sunkvežimis, senolis sakė, kad jam nėra ką veikti antroje juostoje, tai sunkvežimis rikiavosi.

Savo ruožtu sunkvežimio vairuotojas Gintautas, gim. 1961 m, tvirtino, kad jam nebuvo ką veikti pirmoje eismo juostoje, nes jam netoliese reikėjo sukti į kairę.

Susidūrus automobiliams abi transporto priemonės dar važiavo apie 50 metrų. Sunkvežimio vairuotojas nesuprato, kas čia galėjo atsitikti tuščioje gatvėje, o senolis negreit suvokė, kad įvyko avarija ir jis yra jau priešpriešoje.

Nors 2009 metais pagamintame automobilyje "Mazda 3" saugos pagalvės nesuveikė, senolis per avariją sužeistas nebuvo.

Abu incidento dalyviai buvo blaivųs, o kelių polcijos pareigūnai ketina dar kartą pasiųsti dieduką pastikrinti sveikatą - ar gali jis vairuoti, ar ne?

Kadangi lengvojo automobilio vairuotojas ginčijosi dėl avarijos aplinkybių, neigė pasivijęs ir palindęs po sunkvežimio galu, jam už avarijos sukėlimą surašytas administracinių teisių pažeidimo protokolas.

Pasak pareigūnų, apžiūrėjusių avarijos vietą, senolis važiavo nemenku greičiu.

Policijos duomenimis, šis vairuotojas 2005 m. padarė avariją, 2006 m. - dar vieną. 2010 ir 2011 m. du kartus baustas už leistino greičio viršijimą daugiau nei 30 km/val. 2012 m. baustas už tai, kad policijai nepateikė dokumentų.