„Manilla“ prekės ženklo kosmetikos gamintojos užsakymu atlikta tikslinės auditorijos apklausa taip pat atskleidė, jog, renkantis odos priežiūros priemones, moterims svarbiausia, kad jos būtų dermatologiškai patikrintos, rašoma pranešime spaudai.

Renkantis odos priežiūros priemones svarbiausia – atlikti testai ir natūralumas

„Metų pabaiga, ne paslaptis, kosmetikos priemonių gamintojams – didysis darbymetis, kai parduodame žymiai daugiau produkcijos nei kitais mėnesiais. Kelis kartus išaugantys pardavimai rodo, kad kosmetikos gaminiai, veido priežiūros priemonės – vienos geidžiamiausių dovanų ir artimiesiems, draugams, ir sau. Apklausos rezultatai tai patvirtino bei leido dar geriau suprasti mūsų pirkėjų poreikius. Mums, natūralios kosmetikos gamintojams, svarbu matyti, jog renkantis veido priežiūros priemones, moterims svarbiausia, kad produktai būtų dermatologiškai patikrinti, o sudėtis – kuo natūralesnė“, – sako „Manilla“ prekės ženklo kosmetiką gaminančios bendrovės vykdančioji direktorė Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė.

Apklausos rezultatai rodo, kad 9 iš 10, arba 90 proc., apklaustųjų svarbu, kad veido priežiūros priemonės būtų dermatologiškai patikrintos. 85 proc. apklausos dalyvių tvirtino, jog renkantis veido odos priežiūros priemones, svarbu, kad jos būtų natūralios sudėties, jose būtų mažiau chemijos. Tiek pat, 85 proc., apklaustųjų svarbi ir produkto kaina, kiek mažiau – 80 proc. – nurodė, kad renkantis veido priežiūros priemones svarbios tuo metu vykstančios akcijos. 77 proc. respondenčių įvardino, kad prieš renkantis veido priežiūros priemones, joms svarbi galimybė išmėginti produktus, t.y. gauti ir išbandyti jų mėginukus. 3 iš 4, arba 75 proc., pirkėjų, renkantis veido priežiūros priemones svarbu, kad tai būtų jų mėgstamas prekės ženklas.

Kas penkta veido priežiūros priemones perka internetu

Beveik trečdalis, 31 proc., pirkėjų veido priežiūros priemones dažniausiai perka specializuotose parduotuvėse, kiek daugiau nei penktadalis, 21 proc., – vaistinėse, penktadalis, 20 proc., – internetu.

Apklausos duomenimis, kiek daugiau nei penktadalis, 22 proc., pirkėjų per 3 mėnesius veido odos priežiūros priemonėms išleidžia iki 30 eurų. Panaši dalis, 23 proc., šiems pirkiniams per minėtą laikotarpį skiria nuo 30 iki 50 eurų, trečdalis, 33 proc., – nuo 50 iki 100 eurų. Tuo tarpu 22 proc. veido odos priežiūros priemonėms per tris mėnesius negaili 100 ir daugiau eurų. Beveik trečdalis, 30 proc., nurodė veido kremą perkančios kartą per 2 mėnesius. Veido prausiklį kartą per du mėnesius perka kas ketvirta arba 25 proc. apklaustųjų, veido serumą – kas penkta arba 20 proc. respondentų.

Iš viso internetu atliktoje apklausoje dalyvavo 410 respondentų, per pastarąjį pusmetį įsigijusių bent vieną iš veido odos priežiūros priemonių: kremą, prausiklį ar serumą. Absoliuti dauguma (97 proc.) apklausos dalyvių – moterys, nuo 18 iki 74 metų amžiaus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją