„Vilniaus centre turite Katedros bokštą, kuris seniau būdavo žmonių susitikimo vieta. Paskambindavai diena prieš, susitardavai ir susitikdavai. Dabar su tokiu technologijų ir mobiliųjų bei išmaniųjų telefonų įsiskverbimu turime daugybę priemonių, kaip galime bendrauti su žmonėmis“, - kalbėjo konferencijos svečias.

Pats Ch. Jamesas prie „Microsoft“ prisijungė prieš šešerius metus, o paskutinius metus dirba prie „Skype“ pardavimų ir strategijos.

Specialistas skaičiuoja, kad bendravimas yra pirmaujantis procesas internetinėje erdvėje (apie 20 proc. atliekamų veiksmų internete). Palyginimui – apsipirkimui internete tenka vos 4 proc. Didelė dalis rinkoje skirta bendravimui pagimdė daugybę skirtingų būdų, kaip žmonės gali bendrauti („LinkedIn”, “Snapchat”, “Xbox”, “Skype”, “Whatsapp”).

“Žmonės jau pasimetę nuo pasirinkimo kokiais kanalais bendrauti“, - pastebėjo Ch. Jamesas.

Būtent pasinaudoję šiuo faktu „Skype“ užsibrėžė tikslą – šis prekės ženklas turi tapti bendriniu žodžiu. Besiskverbdami į rinką „Skype“ atstovai nori, kad „pabendrauti“ žodis būtų pakeistas į „skaipinti“, todėl produktą bandoma integruoti į visas įmanomas platformas („Xbox“, „Kindle“ ir pan.).
Šiuo metu Lietuvoje „Skype“ naudoja apie 1 mln. vartotojų. Visame pasaulyje „Skype” naudoja apie 340 mln. žmonių. Kas dieną „Skype“ prakalbama apie 2,8 mlrd. minučių. 1/3 visų tarptautinių pokalbių vyksta per „Skype“.

Tiesioginę „Login 2014” konferenciją galite stebėti ČIA.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)