Mieste kompiuterius ir internetą namuose turėjo atitinkamai 79 ir 83 proc. namų ūkių, kaime – 71 ir 78 proc., pranešė Statistikos departamentas.

Internetu šalyje naudojosi 82 proc. 16-74 metų, 99 proc. – 16-24 metų, 40 proc. – 65-74 metų amžiaus gyventojų.

Ryšiams internetą naudojo 76 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų (94 proc. šio amžiaus internautų), internetinei bankininkystei – 65 proc. (79 proc. ), po 61 proc. bendravo socialiniuose tinkluose ir ieškojo informacijos, susijusios su sveikata (po 74 proc.), 47 proc. klausėsi muzikos internete (57 proc.).

33 proc. (40 proc. internautų) naudojosi duomenų saugyklomis nuotraukoms, muzikos, vaizdo ar kitiems failams saugoti, 25 proc. (31 proc.) – mokymosi, kvalifikacijos kėlimo ar savišvietos tikslais.

Valstybės institucijų ar kitų viešųjų paslaugų įstaigų elektroninėmis paslaugomis bent kartą pasinaudojo 55 proc. gyventojų (67 proc. internautų).

E. parduotuvėmis naudojosi 38 proc. (46 proc.) žmonių. Dažniausiai internetu buvo perkami drabužiai, avalynė, sporto prekės (57 proc. e. prekybos vartotojų), namų ūkio reikmenys (44 proc.), bilietai į kultūros renginius (41 proc.), kelionių bilietai ar automobilio nuoma (36 proc.), viešbučiai ar apgyvendinimas atostogoms (34 proc.), maisto ir kasdienio vartojimo prekės (33 proc.).