Kol kas naujuosius įrenginius galima įsigyti tik užsakius iš anksto, tačiau greitai jie pasirodys ir rinkose. Apie tai praneša BBC.

Bendrovių LG ir „Samsung"“ produktų serijoms „G Watch“ bei „Gear Live“ priskiriami laikrodžiai abu turi stačiakampio formos ekranus - taip „Google" bando nustatyti bendrus „Android“ dėvimosioms technologijoms taikomus standartus. Bendrovė teigia, kad apvalios formos "Motorola Moto 360" bus rinkoms pristatytas tik "šių metų vasaros viduryje". Analitikai teigia, kad skirtingų bendrovių gaminiams "Google" taikomi bandymai standartizuoti gali padėti padidinti pardavimų apimtis.

„Išmaniųjų laikrodžių sektorius kol kas turi problemų - gamintojai dar nėra nusprendę, kokių funkcijų ir išvaizdos jie nori - ar tai būtų telefonas ant jūsų riešo, ar aksesuaro funkciją atliekantis išmanusis įrenginys, - BBC kalbėjo konsultacijų įmonės „Juniper Research“ atstovas Steffenas Sorrellis. - Manau, kad pristačius „Android Wear“ mums susidarys nors kiek aiškesnis vaizdas - kas tai per įrenginiai ir kokios jų galimybės. Toks aiškumas pagyvins tokio tipo įrenginių rinką".

LG atstovai nurodo, kad naujasis „G Watch“ kainuos apie 229 JAV dolerius, o įsigyti laikrodį bus galima bent dvylikoje šalių, tarp jų JAV, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Japonijoje. Tuo tarpu „Samsung“ praneša, kad naujasis „Gear Live“ kainuos apie 200 JAV dolerių. Abu gaminius pardavinėti ketinama pradėti liepos 7 dieną.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)