Tyrėjai išanalizavo reklamą svetainėse, kuriose galima rasti piratinių filmų ir muzikos, bei nustatė, kad dažniausiai juose galima rasti skelbimų, įdėtų per „Openx“ tinklą. Šiuo tinklu naudojasi ir leidiniai „The New York Post“ bei „Star Tribune“.

Antroje vietoje pagal reklamos skelbimo piratiniuose tinklapiuose aktyvumą yra „Google“ ir jai priklausantis reklamos tinklas „Double Click“. „Yahoo!“ tinklas ir jo padalinys „RightMedia“ dešimtuke užėmė šeštąją vietą.

Piratinių tinklapių sąrašą tyrėjai paėmė iš „Google“ ataskaitos apie savininkų skundus. „Annenberg Innovation Lab“ pačias „draugiškiausias“ kompiuterių piratams svetaines skelbs kas mėnesį.

2011 m. sausį žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas taip pat apkaltino „Google“ uždirbant iš reklamos, rodomos piratiniuose tinklapiuose. Korporacijos atstovai tada pareiškė, kad iš paieškos rezultatų aktyviai šalina nuorodas, susietas su piratinėmis svetainėmis, ir į kovą su „blogąja“ reklama investuoja milijonus JAV dolerių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)