Anksčiau zondo numatytą kelią turėdavo patikrinti NASA „vairuotojai“, kurie sprendimą priimdavo pagal stereotaktinius vaizdus, atsiųstus į Žemę. Tačiau autonominės navigacijos sistema leidžia „Curiosity“ pačiam analizuotis savo nuotraukas ir spręsti be žmonių įsikišimo. Panaši autonominės navigacijos sistema yra kitame marsaeigyje „Opportunity“, tik naujesniame zonde ji išplėsta tiek, kad atitiktų didesnes zondo galimybes, rašo theverge.com.

Ši sistema yra itin naudinga keliaujant į naujas teritorijas, nes pats pasirinkdamas maršrutą zondas važiuos greičiau. Autonominės navigacijos sistema „Curiosity“ suteiks galimybę per parą įveikti papildomu 10 metrų – gal tai ir niekis lyginant su autonominiais automobiliais Žemėje, bet kelionės link Sharpo kalno trukmę tai sutrumpins visu ketvirčiu. Tikimasi, kad kopimas į kalną padės atskleisti daugiau Marso geologinės istorijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)