„Tokio pobūdžio reklama tiktų, tarkime, reklamuojant šou, tai nebūtų kažkas naujo, bet tai būtų efektyvu. Tik neikite į tą šou. Tik neikite į tą šou. Tik neikite į tą šou. Žmonės tada ateitų. Kai kaba lozungas „Neikite į teatrą“, o tas dalykas veikia žmones pasąmonėje, kiti apsidžiaugia, jie nenori eiti į teatrą. Tai toksiškai veikia žmones, aš žinau, kas yra propaganda ir kaip tai veikia“ – LNK žinioms kalbėjo režisierius, OKT/Vilniaus miesto teatro meno vadovas Oskaras Koršunovas.

Gruodį Lietuvos nacionalinis dramos teatras paskelbė atleidžiantis iš meno vadovo pareigų režisierių Oskarą Koršunovą ir tai, kad nuo šiol šiam teatrui vadovaus trys meno vadovai – Kamilė Gudmonaitė, Antanas Obcarskas ir Eglė Švedkauskaitė.

„Šiuo atveju, tai, ką aš kalbu, neturi nieko bendro su ta situacija, kuri įvyko, deja, negražiai. Čia yra atskira kalba, nes nacionalinis teatras gali suktis, kaip nori, jis gauna 14 milijonų. Tuo tarpu kiti teatrai priklausomai nuo lankomumo, nuo populiarumo teatro, kaip reiškinio. Kabantis lozungas yra toksiškas“ – sakė Oskaras Koršunovas.

„Dabar pačiam pasižiūrėjus, viskas atrodo šiurpiai. Noriu pasakyti, kad tokios viešos reakcijos tikrai negalėjome tikėtis, nes šis mūsų pasakymas „Neik į teatrą“ yra mūsų sezono, meninės programos, kurią pristatysime kitą savaitę, užuomina. Laikome paslaptį ir labai džiaugiamės, kad šie trys žodžiai turbūt visai Lietuvai priminė, kad teatras yra, kad teatrų sezonai tuoj prasidės ir turbūt reikia eiti į teatrą“ – teigė Lietuvos nacionalinio dramos teatro vienas iš meno vadovų Antanas Obcarskas.

Kiti teatrai įsižeidė.

„Dėl to esu visiškai nustebęs, kai mes dirbome su reklamos agentūra, kurie ieškojo, kaip padėti mums ištransliuoti tą užuominą mūsų meninės programos pradžios, tikrai nemąstėme apie savo kolegas, kuriuos puikiai pažįstame ir kurie lankosi pas mus teatre ir mes lankomės jų teatruose, ir nenorėjome jų įžeisti. Tai galbūt yra nesusipratimas, bet, manau, kad iš to visi sulauksime tam tikros naudos“ – sakė A. Obcarskas.

Tiesa, tai nėra pirmas kartas, kada Lietuvos nacionalinis dramos teatras dėl savo naujojo sezono afišų yra priverstas reaguoti.

2011 metais žmonės buvo kviečiami į teatrus su šūkiu „Aš žudysiu“ , tačiau Vilniaus savivaldybė privertė tokius plakatus dėl neigiamos reklamos nukabinti ir staigiai pašalinti iš Vilniaus miesto.

„Čia yra klausimas, ką mes norime vertinti. Ar mes norime vertinti pačią reklamą, ar mes norime vertinti reakciją į reklamą. Jeigu vertinant pačią reklamą, reklama turi savo tikslus, mes tų tikslų nežinome, žino užsakovai, kūrėjai, matysime pagal rezultatus. Galima spėti, kad tikslai pritraukti dėmesį ir parduoti bilietus. Dėmesį pritraukė, nežinau, kada jūs paskutinį kartą darėte reportažą apie teatrą. Didžiausias skandalas yra ne apie politiką, ne apie tai, kad kažkoks ministras vėl kažką pasakė, prisidarė ir netgi ne apie šeimos maršą ar dar kažką. Didžiausias skandalas yra apie teatrą, kada paskutinį kartą taip buvo? Mes nežinome. Šiandien mes kalbame apie teatrą, aš gyvenime nesu sakęs komentarų apie teatro reklamą“ – pasakojo komunikacijos specialistas Andrius Baranauskas.