Kaip aš liksiu neparagavusi gastronomijos žvaigždės – „Michelin“ restoranų šefo kurtų patiekalų bei unikalių kokteilių su šilauogėmis, kuriuos specialiai šiam viešbučiui sukūrė kita žvaigždė iš Dubajaus? Kaip nesijausiu lyg Mykonos saloje Graikijoje jų išpuoselėtame smėlio paplūdimyje?

Visa laimė, kad mano kelionių organizatorė viską tobulai išsprendė: per porą valandų suorganizavo kitą viešbutį ir beveik individualų pervežimą, padarė neįmanomus dalykus (nes kiti vien už pervežimą nuo oro uosto iki viešbučio prašė beveik 100 eurų, nes paaiškėjo, kad į grupinius pervežimus galima patekti tik užregistravus prieš parą). Štai ką reiškia atsakingas kelionių organizatorius, kuris ištikus netikėtumui nesislepia po lapais kaip kitos ir nekelia telefono ragelio.

Apsilankė naujai atidarytame Turkijos viešbutyje

Paaukojau visą dieną kelionei, bet nesigailėjau

Nebūčiau tikra Kelionių besotė, jei nepriimčiau iššūkio vis tik gyvai pamatyti tai, kas tiek išgirta. Ar tikrai naujasis viešbutis bus toks unikalus, nes pretenduoja patekti į prabangių viešbučių kategoriją?

Sutikau paaukoti vieną dieną – negulėti paplūdimyje, nemirkti jūroje ar baseine ir nesimėgauti „Ultra viskas įskaičiuota“ paketo teikiamomis privilegijomis viename 5 žvaigždučių Kemero viešbutyje. Leidausi į avantiūrą – poros valandų kelionę į kitą Antalijos pusę. Troškau savo akimis pamatyti, pajausti, paragauti ir įvertinti.

„Berry“ – tai naujas prekinis ženklas, kurio istorija prasidėjo nuo ekologiškos šilauogių plantacijos „Land of Berry“. Tai vienas vos iš kelių šilauogių ūkių Turkijoje, nes šioms uogoms reikalinga specifinė rūgšti žemė, nebūdinga šiam kraštui.

Mane lydėjo naujo prekinio ženklo kūrėjas Turker Morova, turintis 33 metų patirtį viešbučių versle, vadovavęs dideliems ir žinomiems Turkijos bei Egipto viešbučiams, magistro studijas krimtęs JAV, daug metų vadintas „Misteriu WOW“, o dabar „Misteriu Berry“. Vien pažintis su šiuo prekės ženklų kūrimo ekspertu, kuriam investuotojai patiki šimtus milijonų eurų – neįkainojama patirtis.

Neabejoju, kad jo sukurta uoga bus skaniausia, geidžiamiausia. Ne tik Turkijoje, bet ir visame pasaulyje. Tokios naujo prekinio ženklo ambicijos.

Išskirtinė galimybė pamatyti šilauogių plantaciją

Pirmoji stotelė pakeliui į naują viešbutį – šilauogių plantacija. Joje auginama apie 45 tūkst. šilauogių krūmų.

Šilauogės dėl didžiulio antioksidantų kiekio dar vadinamos jaunystės arba XXI amžiaus uogomis. Antioksidantai itin naudingi žmogui, padeda kovoti su ligomis ir užkirsti kelią vėžiniams susirgimams. JAV žurnalas „Forbes“ paskelbė sveikiausių pasaulyje maisto produktų penketuką, kurio pirmoje vietoje yra šilauogės, po jų rikiuojasi lašiša, brokoliai, spanguolės bei žalioji arbata.

Apsilankė naujai atidarytame Turkijos viešbutyje

Visa viešbučio koncepcija buvo kuriama nuo ekologiškų šilauogių plantacijos, iš kurios uogos keliauja tiesiai viešbučio svečiams ant stalų – į desertus, ledus, kokteilius ar į natūralios kosmetikos gamybą.

Vos atvykus į dažais dar kvepiantį viešbutį, mane pasitiko su gaiviu kokteiliu su šilauogėmis. Prisipažinsiu, kad kokteilio skonis, unikalumas, jo pateikimas iš tiesų maloniai nustebino. Nieko panašaus neteko ragauti kituose, net ir itin prabangiuose Turkijos viešbučiuose.

Firminiai viešbučio kokteiliai sukurti specialiai šiam viešbučiui, o juos kūrė kokteilių ekspertė iš Dubajaus. Kokteilių receptas, žinoma, paslaptis. Vienintelis aiškus ingredientas – šilauogės.

Apsilankė naujai atidarytame Turkijos viešbutyje

Misija užbaigti darbus per savaitę atrodė neįmanoma

Vos įžengus į naujutėlaitį viešbutį, pasitiko dar būrys zujančių it bitės darbininkų – tiek kieme, tiek viduje. Dar sunkiai įsivaizdavau, kad įmanoma viską spėti baigti per savaitę. Tiek laiko nusikėlė viešbučio atidarymas, nes audra sutrukdė baigti darbus teritorijoje.

Skandinaviško stiliaus viešbutyje vyrauja minimalizmas, o kiekviena detalė tiek interjere, tiek ir eksterjere bei paplūdimio zonoje sumaniai apgalvota.

Tiesa, šis viešbutis nėra visiškai naujas: naujieji savininkai jį nupirko ir renovavo – atliko kapitalinį remontą: išgriovė amfiteatrą, vaikų klubą bei viską iš esmės perdarė naujai. Renovavo kambarius, atnaujino baldus, tekstilę, o žiemą, pasibaigus sezonui, laukia dar daugiau atnaujinimų kambariuose, bus įrengtas šildomas baseinas. Į kambarius bus galima patekti su aplikacijomis telefone, bus diegiamos moderniausios, išmaniausios technologijos, išmanus TV. Įdiegta kokybiška „Bose“ įranga.

Amfiteatras tapo keliskart didesnis, kuriame vyks koncertai ir vakarinės programos, koncertuos žymiausi atlikėjai, tačiau programa dar paslaptyje, kad ne viskas būtų svečiams atskleista.

Apsilankė naujai atidarytame Turkijos viešbutyje

Du dideli baseinai, kalneliai vaikams, erdvės sporto treniruotėms, išpuoselėti gėlynai, poilsio zonos, keli „A la carte restoranai“, sušių baras ir daug kitų naujienų, kurios dar vis viešbučio paslaptis. Registruotis į šiuos restoranus bus galima tiesiog paprastai – telefonu, pasirenkant norimą restoraną, dieną, valandą ir stalelį. Stebėtina, kad to iki šiol nepadarė net dauguma prabangiausių viešbučių Turkijoje.

Viename tokių viešbučių dar šį pavasarį reikėdavo skambinti tam tikrą valandą rytais telefonu ir gaudyti vietas restorane, nes jos per 10 minučių užsipildydavo. Kai kuriems svečiams taip ir neteko nė sykio išbandyti bent vieno iš penkių restoranų.

Naujas viešbutis nuo oro uosto yra 69 km atstumu, vos 9 km nuo Sidės centro, patogiai pasiekiamas greitkeliu link Alanijos. Viešbučio teritorija unikali ir didžiulė – miškas, parkas, išpuoselėtos teritorijos, jungiančios viešbutį bei jūrą.

Kaip pasakoja T. Morova, ankstesnis viešbutis buvo nuo jūros nutolęs 400 metrų, o dabar atstumas tapo 0 metrų.

Tarp lietuvių itin žinomas viešbutis

Delfi gegužės pradžioje rašė ir apie kitą populiarų viešbutį Turkijoje, kuris skirtas ypatingiems klientams.

„Rixos Premium Tekirova“ viešbučio dažnai turinčiai vaikų ir mėgstančiai poilsį Turkijoje lietuvių šeimai pristatinėti nereikia. Tai akivaizdu ir apsilankius jame. Lietuvių kalba ten skamba dažniau nei galėtumei tikėtis: teritorijoje, prie jūros, pirtyje ar vaikų žaidimų kambaryje. Nenuostabu – šis viešbutis yra labiausiai orientuotas į šeimų su vaikais poilsį.

Tai, kad viešbutis orientuotas į vaikus – akivaizdu. Viešbučio centre įrengta „Rixy Kids Club“ – milžiniška erdvė, skirta vaikams. Po stogu čia yra keramikos dirbtuvėlės, norintiems lipdyti iš molio vaikams, dvi kino salės, kurių kiekvienoje skirtingomis kalbomis rodomi filmukai vaikams, baleto mokyklėlė, jaunųjų mokslininkų kambarys su vidaus organų muliažais, didinamaisiais stiklais ir pan.

Be abejo, viešbutyje yra ką veikti ir suaugusiesiems: be paplūdimo, kelių restoranų, pirčių ir SPA zonos, čia yra teniso kortai, paplūdimio tinklinio aikštelė, galima lankyti įvairius sporto užsėmimus, o rytais dalyvauti jogos užsėmimuose pliaže, tuo pačiu klausantis jūros ošimo.

Daugiau skaitykite čia.

Laukė neveikiantis internetas ir skruzdėlės kambaryje

Vis dėlto kitas viešbutis, esantis Kemere, lietuvės nesužavėjo. „Tu Casa Gelidonya“ ji įvertino dviem žvaigždutėmis iš penkių.

Registratūra ganėtinai įspūdinga, su tūkstančiais inkrustuotų akmenukų grindinyje – tokia akmenukų mozaika. Viešbutis turi 221 kambarį, dauguma jų standartiniai/ekonominiai – apie 20 kv. m dydžio. Mūsų kambario langai buvo į baseiną, garso izoliacija prasta arba jos nėra visai, kas kėlė nepatogumų, nes vakarais prie baseino iki vidurnakčio vykdavo diskoteka.

Kambaryje – trys atskiros viengulės lovos, trečią naudojome kaip spintą ir garderobo atsirinkimo vietą. Švaru ir tvarkinga; taip pat yra televizorius, darbo stalas bei dušas, veidrodis, lentynos lagaminams, seifas.

Viešbutis ne pirmos jaunystės, savo, kaip sakoma, atbuvęs, tačiau personalas itin malonus, visur vyrauja švara ir tvarka – čia praktiškai visą laiką kažkas kažką šveičia, todėl tvyro aitrus chloro tvaikas (jie Turkijoje mėgsta šį primityvų, bet galingą klasikinį dezinfekantą): jei ne prie baseino, tai laiptines (kambariai lauke, ne pastato viduje), jei ne laiptines, tai registratūrą, kai ne registratūrą, tai šaligatvius prie centrinio įėjimo.

Didžiulė problema: internetas mūsų viešnagės metu viešbutyje veikė tik pačioje registratūroje (kambariuose ne!), bet ir tai, tokiu pajėgumu, kad bandant užkrauti puslapį, galėdavai nueiti išgerti kavos ir sugrįžti, kol pavykdavo tą padaryti. Didžiulis nusivylimas, nes buvau planavusi dirbti iš viešbučio kambario. Vėliau nusipirkau vietinio mobilaus operatoriaus „Turkcell“ SIM kortelę su 25 GB mobilių duomenų (kaina apie 15 Eur ir tiek GB man užteko labai ilgam) – šituos dalykus rekomenduočiau, tačiau išsiaiškinkite dar prieš atvykdami norėdami išvengti nusivylimų.

Daugiau skaitykite čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją