aA
Atskleista daugiau detalių apie ambicingą 700 mln. dolerių (apytikriai 615 mln. EUR) kainuojantį planą užbaigti legendinio vandenynų lainerio kelionę.
Titanic II
© Scanpix

Praėjus lygiai 110 metų po liūdnai pagarsėjusios katastrofos, kai po susidūrimo su ledkalniu nuskendo legendinis „Titanikas“, ketinama pakartoti ir užbaigti kelionę, kurios jis taip ir neužbaigė.

Milijardierius Clive‘as Palmeris pareiškė, kad „Titanikas II“ – tiksli nelaimingojo vandenynų lainerio kopija – į plačiuosius vandenis išplauks 2022 m.

700 mln. dolerių vertės „Titaniko II“ projektą C. Palmerio bendrovė „Blue Star Line“ vykdo nuo 2012 m.

Dėl finansinių ginčų projekto vykdymas buvo kuriam laikui pristabdytas, o dabar vėl atnaujintas.

„Titanikas II“ statomas laivų statykloje Kinijoje, o ne Belfaste Šiaurės Airijoje, kur buvo pastatytas jo pirmtakas, „nenuskandinamasis“ „Titanikas“.

„Titanikas II“ statomas atkartojant originalą, tačiau jame gerokai patobulinta navigacijos sistema ir saugumo technologijos, o denyje daugiau gelbėjimo valčių.

Kajutės naujajame laive įrengtos visiškai imituojant pirmąjį „Titaniką“, juo plauks lygiai toks pat skaičius žmonių – 2400 keleivių ir 900 įgulos narių. Jis plauks tuo pačiu maršrutu kaip ir jo pirmtakas: kelionė prasidės Dubajuje, jis plauks tuo pačiu maršrutu Šiaurės Atlante nuo Sautamptono Anglijoje iki Niujorko.

Titanic II
Titanic II
© Scanpix

Po dvi savaites truksiančio maršruto jis leisis į kitas pasaulines keliones.

„Laivas plauks originaliuoju maršrutu, gabendamas keleivius iš Sautamptono į Niujorką, – MSN pranešė C. Palmeris. – Vėliau jis plauks aplink pasaulį, žavėdamas ir įkvėpdamas žmones ir kiekviename uoste kurdamas intrigos ir paslapties nuotaiką bei sulaukdamas didžiausio dėmesio.“

„Blue Star Line“ teigimu, kajutės „Titanike II“ bus tų pačių kategorijų kaip ir originale – pirmosios, antrosios ir trečiosios klasės.

Jis taip pat bus tokio pat ilgio, jo valgomieji ir restoranai įrengti imituojant originalą.
Kol kas nepranešama, kiek kainuos bilietas.

Titanic II
Titanic II
© Scanpix

Iš pradžių buvo planuota, kad laivas kelionę pradės 2016 m., bet jo kelionė buvo atidėta kilus finansiniams ginčams su Kinijos konglomeratu, praneša BBC.

Didžiajai Britanijai priklausęs originalusis „Titanikas“, didžiausias tų laikų laivas, buvo laikomas nenuskandinamu, tačiau jis neišvengė katastrofos praėjus vos kelioms dienoms nuo kelionės pradžios.

1912 m. balandžio 15 d. į pietus nuo Niūfaundlendo jis susidūrė su ledkalniu ir po kelių valandų nuskendo. Žuvo 1500 žmonių, tarp jų laivo architektas ir jo kapitonas Edwardas Smithas.

Titanic II
Titanic II
© Scanpix
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pamatykite, kaip atrodo atsinaujinęs Vilniaus oro uosto verslo klubas

Ketvirtadienio popietę Vilniaus oro uoste oficialiai atidarytas atsinaujinęs verslo klubas, kuris,...

Suskaičiavo, kiek keleivių šiemet aptarnavo Lietuvos oro uostai: rezultatai džiugina (2)

Po pirmų trijų šių metų mėnesių Lietuvos oro uostai fiksuoja kryptingą įmonės rezultatų...

Saulėtoji Alikantė žavi ne tik paplūdimiais: lietuviai papasakojo, ką dar galima nuveikti šiame krašte (9)

Balandžio pradžioje pilname lėktuve tarp keliautojų į saulėtą Ispanijos kurortą Alikantę...

Vyresnio amžiaus lietuviai vis dažniau atranda atostogų sode alternatyvą (120)

Atėjus pavasariui, gerokai padaugėja į svečius kraštus naujų įspūdžių ieškoti vykstančių...

Tarp Vilniaus oro uosto keleivių paliktų gėrybių ir higienos priemonės, ir konservai: kur visa tai nukeliauja? (5)

Higienos priemonės ir gėrimai, daržovių, mėsos, žuvies ir vaisių konservai, aliejus – tai...

Top naujienos

Naujausi prezidentiniai reitingai: tarp rinkimų lyderių auga įtampa ryškėja kandidatų rinkėjų profilis (158)

Iki prezidento rinkimų likus mažiau nei mėnesiui naujausi prezidentiniai reitingai rodo kylančią...

Išpuoliai prieš Prancūzijos bažnyčias – ilgai nutylėta tema (1)

Tamsi, grėsminga Paryžiaus katedrą naikinusių liepsnų simbolika – nepriklausomai nuo gaisro...

Po vizito Maskvoje Lietuva ragina Estiją derinti veiksmus ir atsargiai žiūrėti į dialogą su Kremliumi (85)

Užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius penktadienį paragino Estiją derinti veiksmus ir...

Lietuviškų braškių sezonas prasideda: kokių kainų tikėtis (41)

Balandžio 25 d. augintojai pradės skinti braškes ir jas veš į prekybos tinklus. Didmeninė...

Nuojautos po šoko terapijos Stambule: toliau bus tik įdomiau, Kaune laukia ne mažesnis pragaras specialiai Krepšinis.lt iš Stambulo (54)

Sensacinga, šokiruojanti – tokie ir panašūs žodžiai sumirgėjo oficialiuose Eurolygos...

Svogūnų lukštai tapo populiaria preke: žmonės perka ir nė nesidera

Artėjančių Velykų laikotarpis turėtų būti skirtas susikaupimui, tačiau gyvenimas dažniausiai...

Dabartinė situacija NT rinkoje – nerami: būstų centre mažės, o kainos gali drastiškai pakilti (232)

Nekilnojamojo turto (NT) rinkos aktyvumas pirmąjį šių metų ketvirtį nustebino tiek pardavėjus,...

Gyvai / Krepšinio zona. Sensacija Stambule: kaip „Žalgirio“ vyrai padarė tai, ko šiemet nebuvo pavykę niekam (4)

Penktadienį 11 val. DELFI TV eteryje – laida „Krepšinio“ zona su komentatoriumi Vaidu Čeponiu...

„Volvo“ generalinis direktorius įspėja dėl galimų Bezoso planų (5)

„Volvo Car“ neketina priešintis naujiems transporto priemonių pardavimo būdams – nesvarbu,...

Spręs, ar dviratininkams dieną reikia liemenių ir ar leisti važiuoti per perėjas nenulipus nuo dviračio (151)

Seimo valdyba, atsižvelgdama į Seimo Energetikos ir darnios plėtros komisijos siūlymą, nusprendė...