Tuo galėjo įsitikinti Ukmergės gyventojai ir svečiai, kurie atėjo pasitikti istorinio pašto kelio žygeivių.

Istorinio pašto kelio dalyviai šeštadienį atvyko į Zarasus, o pirmadienį svečiavosi Ukmergėje.

Čia juos iškilmingai pasitiko miesto meras, o į renginį atvyko netgi caras Aleksandras I su žmona, pastarąjį kartą šiai porai diližanas laiškus atvežė prieš 200 metų. Caro vaidmenį puikiai atliko Ukmergės miesto vice meras, kuris į ukmergiškius kreipėsi maišyta lietuvių, prancūzų ir rusų kalba. Pašto karietos atvykimas tapo smagiu ir tikrai nekasdieniu, netgi istoriniu įvykiu. O Ukmergės miesto meras paragino visus dažniau parašyti ir siųsti savo artimiesiems ir draugams popierinius laiškus.

Tačiau smagus žygeivių pasitikimas prasidėjo likus keliems kilometrams iki Ukmergės – Šventupėje. Čia miestelio bendruomenė juos pasitiko su dainomis ir gėlėmis bei pavaišino kiaušiniene. Diližanų atvykimas tapo smagiu nuotykiu, tad sutiktuvėse dalyvavo daugybė žmonių. O dvi karietos, pakinkytos gražiausiais Lietuvos žirgyno paruoštais žemaitukais, skriedamos miestelių gatvėmis stebino praeivius ir kėlė šypsenas veiduose.

Pasivažinėjimas karietomis tapo smagia atrakcija ir Ukmergės Ryto specialiosios mokyklos moksleiviams. 24 vaikai, turintys protinę negalią, kartu su savo mokytojomis turėjo galimybę pasivažinėti diližanu ir pamatyti, kaip prieš kelis šimtmečius dirbo pašto tarnyba ir keliavo žmonės.

Po visų nuotykių ir kiek pailsėję, Istorinio pašto kelio dalyviai išsiruošė į tolesnę kelionę, trečiadienį gegužės 21-ąją, jie apsilankys Kaune, o 15 val. susitiks su žemės ūkio ministru prof. Vigilijumi Jukna.
Gegužės 12-ąją prasidėjęs žygis turėtų pasibaigti birželio 1-ąją. Per dvi savaites Istorinio pašto kelio dalyviai, dardėdami karietomis, ketina nuvykti 800 kilometrų ir pasiekti Varšuvą. Šiandien pašto kelias – tai tiesiog maršrutas Sankt Peterburgas–Kaunas–Varšuva, kuriuo kasdien vyksta tūkstančiai automobilių. Tačiau XIX amžiaus pirmojoje pusėje tai buvo vienas svarbiausių kelių, jungiantis Sankt Peterburgą ir Varšuvą, kuriuo kasdien veždavo pašto siuntinius ir laiškus.