„Seven Stars“ Japonijoje. Japonijos ultra prabangus traukinys kerta kalnuotą Kiūšiū salą, sustoja Jufuino kaime, garsėjančiame mineraliniais šaltiniais. „Seven Stars“ traukinyje apmąstyta kiekviena detalė. Sienos pagamintos Okavos meistro Fukuokos ypatingu būdu – be vinių. Kriaukles padarė garsus puodžius Sakaida Kakiemonas XIV.

Karališkasis Radžastanas ant ratų. Septynių dienų kelionė traukiniu „Karališkasis Radžstanas“ – prabangus būdas pamatyti labiausiai istorijomis apipintas vietas Indijos Radžastano valstijoje, dar vadinamoje karalių kraštu, – pradedant Khajuraho šventyklomis, šventu Varanaso miestu, baigiant Tadž Mahalu.

Gausiai auksu ir indiškomis tekstilėmis išpuoštos kupė veikiau primena rūmus nei traukinį.

Venecijos „Simplon-Orient-Express“. Pirmasis „Orient Epress“ leidosi į kelionę 1883 m. iš Paryžiaus į Stambulą. Na o šiuolaikinis Venecijos „Simplon-Orient-Express“ vyksta kitu maršrutu – iš Londono per Prancūziją, Šveicariją, Austrijos Alpes iki Venecijos. Art Deco stiliaus sofos – nagingų meistrų darbas, kaip ir sienų puošyba. Garsus prancūzų menininkas Rene Prou įrengė šešias kupė, kiekviena – su Art Deco medžio inkrustacija.
Venecijos „Simplon-Orient-Express“ traukinys
„Al Andalus“. Šis traukinys važiuoja per vaizdingą Ispanijos Andalūzijos regioną. Jis išvyksta iš Sevilijos (arba Granados) ir sustoja įvairiose gastronominiu ir kultūriniu požiūriu įžymiose vietose. Dalis kupė pastatytos dar trečią praėjusio amžiaus dešimtmetį, jose keliavo britų monarchai iš Kalė į Rivjerą. Interjere yra mišrių detalių iš įvairių epochų.
„Al Andalus“ traukinys
„Eastern and Oriental Express“. Šis traukinys važiuoja per Pietų Aziją. Traukinio valgomojo vagono langai padidinti, kad daugiau matytųsi gražių vaizdų. Interjere susipina Pietų Azijos štrichai su kolonijinio stiliaus elementais. Prezidento kupė – medinės sienos, antikiniai šviestuvai ir prie mažos patalpos priderinti baldai.