Neseniai pasirodęs „AvtoVaz“ partnerių, reklamos agentūros „President Media“ sukurtas reklaminis klipas jau kaitina aistras. Vaizdo klipe vaizduojama humoristinė scena – vyrui barščius pateikusi žmona tikisi jo dėmesio. Tačiau kol ji svaigsta, galvodama, kad barščius srebiantis sutuoktinis slapta į ją dirsčioja ir žavisi figūra, vyras spokso ir kaista žiūrėdamas televizorių, kurio ekrane šmėžuoja apsinuoginusi gražuolė. Įpykusi žmona išpila barščius vyrui ant galvos, o vaizdo klipą iliustruoja reklaminis šūkis: „Pakaks žiūrėti į svetimas“, neva, Rusijos automobilininkams pakaks žavėtis vaizdingose reklamose rodomais užsienietiškais automobiliais – jų laukia „Lada Vesta“.

Koncerno „AvtoVAZ“ atstovai patikino, jog šis reklaminis vaizdo klipas nėra oficialus – jį savo iniciatyva sukūrė koncerno partneriai.

Prieš tai „AvtoVaz“, bandydami išjudinti pirkėjus, jau spėjo pasižymėti kita daug triukšmo sukėlusia reklama. Prieš kelis mėnesius buvo pasirodę reklaminiai skydeliai, kuriuose buvo pavaizduota azijietiškų bruožų mergina, vilkinti nuotakos suknelę, o užrašas skelbė „Rastansia s NE Vestoi“ (žodžių žaismas, raginantis persėsti į „Vesta“ modelio automobilį – red.pastaba). Rinkos dalyviams nebuvo sunku suprasti, jog taip „AvtoVAZ“ mėgina įgelti Pietų Korėjos autogigantui „Hyundai“, kurių gaminamas „Solaris“ biudžetinių sedanų segmente daugiau nei tris kartus lenkia „Lada Vesta“. Kaip pažymi Rusijos žiniasklaida, pagal pirmojo šių metų mėnesio duomenis „Solaris“ smarkiai išsiveržė į priekį - „Hyundai“ gaminį įsigijo 5626 pirkėjai, o „AvtoVaz“ viltį – tik 1643 pirkėjai.

„Hyundai“ atstovai rado kaip atsakyti į „AvtoVaz“ iššūkį – kompanijos paskyroje socialiniame tinkle buvo paviešintas reklaminis skydelis, kuriame taip pat galima išvysti azijietiškų bruožų mergina ir užrašą „Naši Ne-Vesty ne lomajutsia“ (žodžių žaismas, reiškiantis, jog priešingai nei rusų autokoncerno produkcija, Pietų Korėjos gamintojo automobiliai negenda).