Talentingas, išskirtinio tipažo aktorius pasirinktas neatsitiktinai. Pasak A. Šeduikytės, prekės ženklo veikla ir profesinė M. Papinigio sėkmės istorija turi daug ką bendro – abu veikia srityse, kurios patenka į jų formalaus išsilavinimo užribį, tačiau abiems netrūksta savo srities profesionalų teigiamų įvertinimų, rašoma pranešime spaudai.

Dažnai dirbtinai pagražintoje kasdienybėje tokie paprasti, juos siejantys dalykai, kaip tikrumas ir žmogiškumas, tapo išskirtinėmis jų savybėmis, kurias pamilo žmonės.

Paklaustas, kodėl aktorius sutiko tapti naujos lietuviško prekės ženklo „atsikeli ir brangu“ kolekcijos dalimi, M. Papinigis nedvejodamas atsako, kad jį visada žavėjo jaunų žmonių ryžtas veikti, todėl prisidėti sutiko su malonumu. Tiesa, apie madą aktorius prisipažino žinąs nedaug, tačiau aktorių sužavėjo kolekcijos nešama žinutė. „Man patinka, kai žmonės daro dalykus ne vien tik tam, kad kažką darytų, bet turi aiškią nuomonę ir poziciją“, – pasakoja M. Papinigis.

Nauja „atsikeli ir brangu“ kolekcija ne tik ironiškai pakomentuoja dabartinę kainų ir pirkėjų galimybių situaciją Lietuvoje, kai daug kas atrodo neadekvačiai brangu. Kolekcija „brangi“, nes verta tokia būti. „Norėjau išlikti socialiai aktuali ir ištikima prekės ženklo vertybėms. Tikiu, jog klientai supras, ką norėjau pasakyti šia žinute“, – sako A. Šeduikytė.

Tai naujas etapas ir prekės ženklo veikloje, nes laisvalaikio tipo aprangą po truputį keičia aukštesnės kokybės, prabangesnė produkcijos linija. Blizgiais lietuviško ąžuolo lapais siuvinėti džemperiai, auksu ir sidabru tviskantys marškinėliai ir suknelės dvelks prabanga bei karališku stiliumi. Rudens – žiemos kolekcijoje iš tiesų naudojami aukštesnės kokybės audiniai ir sudėtingesni siuvinėjimai, suteikiantys prabangos pojūtį.

A. Šeduikytė išskirtinai kuria ir gamina savo produktus tik Lietuvoje. Prekės ženklas „atsikeli ir varai“ gyvuoja jau ketverius metus, per kuriuos pristatė 11 sezoninių kolekcijų. Pasak kūrėjos, aukštesnės kokybės ir standartų siekimas, išrankesni klientai ir jų pasitikėjimas prekės ženklu kiekvieną rytą „atsikeli ir varai“ komandai suteikia jėgų dirbti daugiau ir stengtis labiau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)