Vaikų nuotaikų kaitos suprantamos - tai vystymosi dalis. Tačiau kai žmonės užauga (įskaitant jūsų vadovą ir kolegas), jie paprastai išmoksta savo emocijas kontroliuoti. Deja, ne visada.

Gera naujiena ta, kad jei galite numatyti, kas sukels jūsų vadovo nuotaikos svyravimus, galite išvystyti „nuotaikos radarą“ ir pasiruošti tvarkytis su netikėtais jo temperamento pokyčiais.

Stebėkite laiką. Žinokite, kada geriausias laikas kalbėtis su vadovu. Ar jo nuotaika gera ryte, ar jis jau pasirodo darbe grėsmingai nusiteikęs? Ar geresnis laikas po pietų, ar per kavos pertraukėlę? Tyrinėkite jo elgesį ir atitinkamai planuokite savo veiksmus.

Atsispirkite pagundai ko nors prašyti, kai matote, kad tam laikas netinkamas. Daugumą susitikimų galima atidėti!

Užmegzkite ryšį su aplinka. Bendraukite su tais, kurie glaudžiai susiję su vadovu, teiraukitės jų informacijos. Vadovo asistentas ar žmogus iš ko aplinkos dažniausiai turės naujausios informacijos apie dabartinę vadovo nuotaiką, o taip pat ir apie ilgalaikes perspektyvas. Atsidėkodami už informaciją, pasisiūlykite padėti, kada tik galite.

Būkite toliaregiški.: pagalvokite, ką jūsų vadovas vertina; kas jį veda iš pusiausvyros? Galite susėsti su juo ir diplomatiškai paklausti, kaip galima pagerinti jūsų bendradarbiavimą. Tačiau tai turi būti rami, kasdienė aplinka.

Apsvarstykite, kaip geriausiai galėtumėte elgtis, kad atlaikytumėte vadovo nuotaikos kaitą, ar bent jau laiku atsitrauktumėte esant grėsmei.

Nereaguokite. Neleiskite, kad vadovo prasta nuotaika taptų jūsų prastos nuotaikos priežastimi.

Nuotaikų kaitas gali sukelti išorės veiksniai. Jūsų vadovas gali turėti asmeninių ar finansinių problemų. Šie veiksniai gali pabloginti ir atmosferą biure.

Kai jūsų vadovo nuotaika suprastėja, pabandykite išlaikyti sveiką pusiausvyrą. Priminkite sau, kad greitai jis nusiramins. „Nekeršykite“ vadovui.

Išsiaiškinkite savo pačių silpnąsias vietas. Emocijos gali būti užkrečiamos, ypač esant tokio tipo vadovui.

Kartais galite pasiūlyti pagalbą, jei jaučiate, kad jūsų santykiai tai leidžia – tačiau išlaikykite sveiką atstumą. Jei krizės atveju norite būti atjaučiantis, nusibrėžkite ribas – tai neturi tapti blogu įpročiu ar veikti jūsų darbo ar produktyvumo.

Profesionali pagalba ar draugiška ranka – puiku, tačiau išlaikykite sveiką atstumą. Išsiaiškinę, kas sukelia jūsų vadovo prastą nuotaiką, jūs galėsite ilgiau džiaugtis ramybės momentais darbe!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją