Aišku, seniau daug labai garsių įmonių manipuliavo seksistiniais plakatais ir šūkiais (už kuriuos šiandien tikrai būtų paduoti į teismą). Štai visiems puikiai žinomas prekinis ženklas „Kellogs“ kažkada pirkėjus (vyrus) ragino nupirkti žmonoms vitaminų, kad galėtų daugiau dirbti, nes „kuo daugiau moteris dirba, tuo šauniau ji atrodo“.

Tačiau ir šiandien panašaus turinio plakatų galime rasti tiesiog apsidairius aplinkui. Pavyzdžiui, Londono gyventojai kiekvieną dieną vykdami metro gali spėlioti, kodėl maisto papildams reklamuoti pasirinktas būtent toks šūkis ir mergina. Juk akivaizdu, kad jai paplūdimio sezonui visai nereikia ruoštis. 


Pabandykite atlikti labai smagų testą, kuris parodys, ar lengvai suprantate šiuolaikines reklamas. O gal daugelis jų labai smarkiai prašauna pro šalį? Kodėl net tokioms prekėms kaip automobiliai, buitinė technika ir maistas pareklamuoti naudojamas apnuogintas moters kūnas

Testą rasite ČIA.