Kai tik jūs imsite dirbti našiau suprasite, kad tai gali ne tik padėti kilti karjeros laiptais, bet ir sutaupyti laiko. Juk šiltais vasaros vakarais nesinori kiurksoti ofise... Taigi pasinaudokite darbo planavimo specialistų pasitarimais ir padėkite pačios sau.

1. Dirbkite išmintingai

Įvertinkite viską, kas turi būti padaryta. Prieš nerdama į darbus stačia galva, atsiminkite, kad entuziazmas turi būti derinamas su išmintimi. Apžvelkite kiekvieną turimą atlikti darbą ir leiskite sau tinkamai apgalvoti, nuo kurio darbo pradėti būtų geriausia. Taip galėsite įsitikinti, kad nei vienos detalės nepraleisite ir viską įvykdysite tiksliai ir laiku.

2. Surikiuokite darbus

Jūs turite pasidaryti kontrolinį darbų sąrašą ir jį nuolat sekti, nesvarbu, ar jis yra jūsų galvoje ar ant popieriaus lapo. Tai padės nekartoti tų pačių žingsnių ar atlikti jau kitų žmonių padarytus darbus.

3. Nebūkite perfekcionistė

Perfekcionizmas - vis dažnėjanti problema darbo aplinkoje. Nieko blogo stengtis darbą atlikti tobulai, tačiau jei nepavyksta nederėtų savęs laikyti nevykėle. Ironiška tai, kad laikas ir energija, kuriuos perfekcionistės skiria idealiam užduoties atlikimui, ją gali taip išvarginti, kad rezultatas bet kokiu atveju bus prastas.

4.Išmokite pasakyti „NE"

Realistiškai suvokite laiką ir neužsikraukite darbų daugiau nei įmanoma padaryti per tam skirtą laiko tarpą. Geriau tiksliai atlikite skubias, būtent jums skirtas užduotis, nei visas - savas ir papildomas prastai.

5. Paprašykite pagalbos

Dauguma siekiame atlikti darbus savarankiškai ir netrukdyti kolegų. Tai puiki darbo etika, tačiau kai kurioms užduotims atlikti vertėtų pasitelkti ir bendradarbius, nes komandoje gali kilti daugiau puikių idėjų. Žmonės mėgsta padėti, taip jie pasijaučia reikalingi, todėl drąsiai prašykite pagalbos ir nebijokite pasirodyti silpnos.

6. Atsiribokite nuo būsimų darbų

Stenkitės atsiriboti nuo minčių apie laukiančius darbus, kol iki galo neatlikote daromo darbo. Blaškymasis trukdo susikoncentruoti ir tai gali pakenkti jūsų darbo kokybei.

7. Venkite vilkinimo

Kiekvieną kartą, kai jūs be reikalo tikrinate savo elektroninį paštą ar Facebook paskyrą, jūsų darbo diena tampa ilgesnė. Po kiekvieno socialinės paskyros tikrinimo prireikia vidutiniškai 23 minučių, kol jūs vėl sugrįžtate prie įprasto darbo tempo ir sukoncentruojate mintis į paskirtas užduotis.

8. Būkite lanksti

Jūsų darbo diena ne visada eisis taip kaip suplanavote. Būkite atvira naujoms užduotims ir pasiruošusi kritinių situacijų sprendimams.

9. Darykite pertraukėles

Darbe jūs privalote skirti pakankamai laiko susidėlioti mintims ir perkrauti protą. Po 50 minučių intensyvaus darbo apdovanokite save 10 minučių pertraukėle. Tai padės našiau imtis naujų darbų.

10. Palaukite

Jei jūs užstrigote ties kažkokia užduotimi, luktelėkite, galbūt tinkamiausias sprendimas šaus į galvą visai netikėtai. Tuo tarpu nudirbkite kitus darbus.