Pagal vairuojamo automobilio tipą ir variklio darbinį tūrį dalyvių automobiliai suskirstyti į 6 klases - automobilių su benzininiais varikliais, su dyzeliniais ir viena hibridinių automobilių klasė. Dauguma šių ekonominio vairavimo entuziastų važiavo savo nuosavais automobiliais, kurių gamybos metai syravo nuo 1997 iki 2011 metų.

Konkurso nugalėtoju tapo 28-erių metų vilnietis Artūras Žukas - jam atiteko 2011-ųjų metų ekovairuotojo titulas. Kartu su šturmanu Ryčiu Turčinu jie buvo apdovanoti bendrovės „Inchcape Motors“ įsteigtu pagrindiniu konkurso prizu – kelione į Tarptautinę automobilių parodą Ženevoje 2012-aisiais metais.

Anot ekoralio vyriausiojo komisaro Vitoldo Miliaus, ekoralio trasa buvo sudaryta taip, kad jo dalyviai galėtų pasigrožėti tokiais Lietuvos kampeliais, į kuriuos galbūt specialiai ir nenuvažiuotų. O papildomos užduotys, kurias teko įveikti visiems ekipažams, suteikė renginiui ir laisvalaikio pramogos atspalvį.

Į ekovairuotojo titulą pretenduojantys ralio dalyviai pirmiausia turėjo įveikti teorines užduotis. Be jau minėto Artūro Žuko, iškovojusio absoliučiai aukščiausią įvertinimą (automobilis „Volkswagen Lupo“, dyzelinas, vidutinės degalų sąnaudos: 2,57 litrų 100 kilometrų), geriausiais buvo pripažinti dar du vilniečių ekipažai.

Antrosios vietos laimėtojams, Raimondui Petrulioniui ir Tomui Balčiūnui („Volkswagen Golf“, dyzelinas, 3,79 litrų 100 kilometrų), atiteko ekopadangų komplektas. Trečiają vietą ir navigatorių laimėjo Šarūnas Gruodis ir Kristina Kudokaitė („Volkswagen Passat“, dyzelinas, 4,07 litrų 100 kilometrų).

Įdomu ir tai, kad ekovairuotojams aktyviai padėjo šturmanės moterys. Šiame ekoralyje jų dalyvavo 11.